P0nduz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei Flytter nå inn i ny leilighet og må gi slipp på mine gode gamle jbl høyttalere da jeg ikke lenger har plass til disse. Så da trenger jeg å kjøpe meg noen nye satelitthøyttalere for å få plass. skal i utgangspunktet ha et 5.1 system eller muligens 7.1. Kommer kun til å brukes til film, spill og tv. Til musikk har jeg bedre anlegg. Lurer på hvilke satelitter dere anbefaller ut i fra mine behov. Pris. fra så billig som mulig til 6000 er interessert i mest mulig for pengene. Takker for eventuelle svar mvh ..Christer.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vil anbefale at du tar en titt/lytt på PSB Alpha Intro Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 de så jo fristende ut, men vil de være bedre denne?pakken? Er de gode på ren og klar lyd og finnes det noen tester av de? Takker for svar:) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tror det, uten at jeg har hørt Prosons settet da. Har hørt noen Proson høyttalere og det har vært litt så som så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå