Gå til innhold

Utrolig kresen på Spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du kanskje bør skaffe deg en konsoll, og spille litt sammen med venner..

Elsker å sitte i sofaen med 3 kompiser og spille Goldeneye..

Jeg vet det er gammelt, men det er uendelig bra, og vi har så mange custom rules at det kan vare evig :D

Jeg syntes PC er litt asosialt.. joda.. man kan spille lan, men det syntes jeg er like asosialt som å sitte alene og spille på internet :-?

Konsoll er tingen ;)

Lenke til kommentar

Det finnes noen nye perler også.

Tenker da mest på arx fatalis, et utrolig morsomt og orginalt rollespill, og morrowind. Sistnevnte er dessverre fullt i bøggs som ødlegger hele moroa, tror ea games har mye av skylden for det. Ingen ea games titler ser utt til å være ferdige når de blir sluppet på markedet.

Prøv Arx Fatalis, spill de i 30 minutter, og du er hekta.

Lenke til kommentar

eg held på å lage ein mod til dungeon siege nå, www.the-elemental.net

det blir nok ganske bra :)

ellers så kan eg sei at eg er fullt einig....nye taktiske skytespel er veldig ensformig

Det spelet eg har spelt mest i det siste er Warcraft 3, TFT beta er jo bare ekstra morsomt :)

ellers så kan du skaffe syndicate....er enda dødsbra ^^

Lenke til kommentar

EA gjør en så dårlig jobb med spillene (d.v.s. pusher redlinen så hardt at man måtte være overmenneske for å få det spillbart før release, de har gjort det til en vane å gi ut patches som gjør det til retail ETTER release..)

..

at jeg konsekvent nekter å kjøpe fler spill med EA merket på coveret, ganske enkelt. Lider ingen nød av den grunn.. Om en stor del av kundene gjorde det samme, ville EA fått en lekse og skjerpet seg.

Lenke til kommentar

Jaaaaaaaa!!!!! Endelig noen som har forstått!!

Nå er jeg lei av halvveisspill! Spillutviklerene bør jo ta noen hint om at kanskje gameplay er viktig og ikke bare grafikk, grafikk, grafikk! Ikke et vondt ord om bra grafikk, men når et spill skal være bra bare fordi det er fint å se på, så er det noe galt!

Jeg har vel spilt i 12-15 år. Det er få¨av spillene som kommer i dag som gir meg noe som helst utenom fin grafikk, og det kan du få ved å kikke på 3DMark. Kanskje flere utviklere burde tenke som Blizzard, og gi ut spillene når de faktisk er ferdige med dem. Og kanskje noen burde komme opp med et nytt spillkonsept. Det blir for mye like og uinterressante FPS spill.

Noen burde begynne å lage adventurespill igjen. Post Mortem var ganske kult. Og absolutt noe utenom de vanlige nye spillene.. men litt kort.

Lenke til kommentar
EA gjør en så dårlig jobb med spillene (d.v.s. pusher redlinen så hardt at man måtte være overmenneske for å få det spillbart før release, de har gjort det til en vane å gi ut patches som gjør det til retail ETTER release..)

Noe galt med Generals? For jeg finner ikke noen feil og jeg har spilt gjennom spillet.

Sim City 4. Noe galt her? Ikke som jeg finner.

Redline? Sikker på du ikke mener deadline? :p

Spillutviklerene bør jo ta noen hint om at kanskje gameplay er viktig og ikke bare grafikk, grafikk, grafikk! Ikke et vondt ord om bra grafikk, men når et spill skal være bra bare fordi det er fint å se på, så er det noe galt!

Det er derfor vi har spill som Championship Manager 4 og Master Of Orion 3. :D

Kanskje flere utviklere burde tenke som Blizzard, og gi ut spillene når de faktisk er ferdige med dem.

Tja. Blizzard pumper jo bra med patcher ut til spilla sine. Men det skal være sagt at det de retter på er som regel 'balance issues' og diverse andre multiplayer relaterte ting.

Og kanskje noen burde komme opp med et nytt spillkonsept. Det blir for mye like og uinterressante FPS spill.

Det er akkurat dette som er vanskelig. Å finne opp noe helt nytt og kunne gjøre det bra. Et slikt nyskapende spill er dømt til å gjøre det bra hvis det er utført riktig.

Noen burde begynne å lage adventurespill igjen. Post Mortem var ganske kult. Og absolutt noe utenom de vanlige nye spillene.. men litt kort.

Da kan jeg glede deg med det fakta at adventure spill er på full fart tilbake. Du har spill som Syberia 2, The Longest Journey 2, Broken Sword 3, med flere. Så fremtiden ser lys ut.

Lenke til kommentar

Da kan jeg glede deg med det fakta at adventure spill er på full fart tilbake. Du har spill som Syberia 2, The Longest Journey 2, Broken Sword 3, med flere. Så fremtiden ser lys ut.

jau, og LucasArts har saker på gang, Full Throttle 2 og Sam & Max 2. Vi har et annet som heter Runaway som ser meget snacksy ut.

Lenke til kommentar
Det finnes noen nye perler også.

Tenker da mest på arx fatalis, et utrolig morsomt og orginalt rollespill, og morrowind. Sistnevnte er dessverre fullt i bøggs som ødlegger hele moroa, tror ea games har mye av skylden for det. Ingen ea games titler ser utt til å være ferdige når de blir sluppet på markedet.

Prøv Arx Fatalis, spill de i 30 minutter, og du er hekta.

Morrowind er et UbiSoft-spill..

Lenke til kommentar

Kanskje flere utviklere burde tenke som Blizzard, og gi ut spillene når de faktisk er ferdige med dem.

Tja. Blizzard pumper jo bra med patcher ut til spilla sine. Men det skal være sagt at det de retter på er som regel 'balance issues' og diverse andre multiplayer relaterte ting.

De lager bare patcher delvis på oppfordring - altså ting som kan bli bedre i MP bl. a., og når de finner på nye ting som er enda mer geniale enn det de før var... likevel er Blizzard sine spill absolutt ikke de som patches mest...

besides, Generals VAR helt forjævlig hvis en prøvde å gå inn på online-play der... og så hadde de en ganske fin bug der nuke-artilleriet kjørte kjappere når det var skada... :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...