zimmn Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 hei, jeg skal ha meg ny telefon og har funnet ut jeg har gått lei nokia og vil ha touch telefon denne gangen. kravene jeg stiller er at det skal være en stor skjerm, smart telefon, godt kamera (ikke bare MP men linse også) og mulighet til å brukes på enkle kontoroppgaver, samt wifi. det jeg da har kommet frem til er enten HTC Touch HD eller samsung i900 Omnia. hva mener dere at jeg bør velge? fordeler og ulemper for begge hadde vært fint. pris har ikke noe å si. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Oppløsning og størrelse på skjermen vil være avgjørende for meg. Derfor velger Touch HD før Omnia. Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ulempen med HD Touch er at den ikke har blitz så hvis du tar mye bilder på kvelds tid ute burde du ikke gå for den. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 jeg heller mer mot HD selv, designet til samsung virker litt "billig" + at touch flo 3D virker mer brukervenlig enn touchwiz greiene til samsung. og blitsen er egentlig et problem på begge for omnia har vel bare dobbel led? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå