Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Får ofte og for lett ereksjon

Gjest Guest_Tor_*

Anbefalte innlegg

Så kom en til litt ute i filmen og skulle sitte i samme sofa for det var ikke plass andre steder. Da ble hun dame-vennen min halvveis skubbet opp i fanget mitt og rumpa hennes gnikket litt mot pikken min; Da var det jo gjort(tenkte FAAAEEEN)... Og det ble jo hardt rimelig fort og hun merket det med en gang og ble helt rød i trynet, takk og lov så sa hun ingenting(og ingen andre merket noe) men jeg ble bedt om en forklaring etterpå alene med hun (og det gikk greit)

Klart det gikk greit. Forventer hun at hun kan gnikke både her og der uten at det liksom skulle skje noe? Hun hadde overhodet ikke krav på noen forklaring.

Ekstremt kjipt, har det samme problemet selv.

hvis en jente jeg liker litt eller har et godt øye til, for eksempel sitter i fanget mitt eller sitter tett inntil meg er det nesten umulig å forhindre at pikken min reiser seg. Skjer jo selvfølgelig ikke fullt ut men det er allikevel flaut om noen ser det…

Skulle nesten tro at det var det som var hensikten deres. Tror nok de vet så utmerket godt hva som kan skje.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en pen dame gnidd rumpa si mot pikken min, så hadde den gått opp i giv akt ganske fort. Det er i mitt syn normalt, om ikke er du enten homofil eller impotent.

Slik du beskriver, så får du ikke for lett ereksjon. Jeg synes det virker helt på det normale. Klart, det finnes tid og sted hvor det ikke passer. Dette er en del av en manns liv og man må bare lære å leve med det.

Har også funnet ut selv at man får lettere ereksjon om man tenker på det hele tiden.

Gi hjernen noe annet å tenke på. Skulle du få ereksjon, synes jeg det hjelper å tenke på noe ekelt... Forestill deg at du blir voldtatt på et gammlehjem. Da vil junior krype så langt inn at det ikke er mer enn en centimeter som stikker ut.

Høres uhyre dumt ut, men det hjelper for meg i det minste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uff, enda en sånn tråd^^ Før hjelpe det beste jeg kan da ;D kopierer det jeg skrev på den andre, hit. Enjoy ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hehe, har akkurat det samme problemet bro Og jeg har fundert litt på ting se^^

Selv er jeg i 15års alderen, med akkurat gjennomsnitts lengde /bredde og sånt...

for det første så kan du jo bruke baggy klær, det gjør jeg alltid så det har ikke vært noe problem.

MEN, en annen ting. er at hvis ereksjonen din er sinnsykt 'hard' på en møte..blir det vanskelig,

selv har jeg det problemet, altså, det hjelper ikke med baggy olabukse assa *ler*

det her høres kanskje dumt ut men, prøv å dytt den under belte spenna, på en måte, det vil knapt merkes,

og det er ikke behagelig, men det funker fett ;D

også en måte å få den hellige pinnen til å roe seg igjen, må være å tenke på noe fælt ja.. typisk meg da, syk i hodet som få. tenk at du har en 'machete' altså - en lang kniv, som du skjærer opp penis hodet med, jæævlig fæl tanke som vil få kølla di til å roe seg ned kjapt som faen, og vips

Husker en gang en jente jeg likte spurte om jeg ville reise meg opp og gå jeg.. og jeg hadde ereksjon, det ble liksom sånn: "ehh, jo, snart... jeg må bare...ehh..gjøre noe" hihi^^

good luck friend, you're not the only one with that problem ;)

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Jeg husker en gang i en mattetime, så fikk jeg ereksjon bare helt ut av ingenting de siste 5 minuttene, Neste time skulle vi ha gym. og en ereksjon + gym er som oftest ikke en bra kombinasjon! Så når klokka ringte til 2 time, måtte jeg reiser meg litt senere en alle de andre,og når klasserommet var tomt da reiste jeg meg, og akkurat i det jeg reiste meg opp KOM læreren inn fordi han hadde glemt noe. Plutselig fikk han veldig runde øyne, og stirret på meg rart, hvorfor? Jo for der stod jeg med boner! Jeg skvatt til og bøyde meg ned raskt, for å late som jeg skulle ta opp gymbaggen, når jeg skulle gå ut av klsserommet til gymsalen måtte jeg holde gymbaggenn foran for at ikke noen skulle se det. Neste problem var å komme inn til gymtimen, jeg fikk anmerkning fordi jeg kom 10 minutter for sent til gymtimen den dagen :(

Anonymous poster hash: 24d6f...15e

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...