Gå til innhold

Verdi på logitech g25 og playseat evolution

Jo Are

Anbefalte innlegg

Hei

Vurderer og selge Logitech G25 og playseat evolution solberg edition, lurer på hva jeg kan kreve for dette.

G25 er ca. et halvt år gammelt og i god stand, playseat er fra juli og også i god stand. Nypris for alt er 4800 kr, er 3000 kr for mye å kreve?

Og en ting til, noen som vet sånn ca. fraktkostnader for en slik pakke. Veier 25 - 30 kg og er ganske stor.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rattet selges på Finn for mellom tolv og seksten hundre, og stolen ser det ut til at folk tar 1500 og oppover for. 3000 er kanskje rimelig, men sett det til 2900, det er en mer salgbar pris.

Takk ;)

Tror du dette er noe jeg komme til å få solgt, er folk interresert i slike ting?

Lenke til kommentar
Rattet selges på Finn for mellom tolv og seksten hundre, og stolen ser det ut til at folk tar 1500 og oppover for. 3000 er kanskje rimelig, men sett det til 2900, det er en mer salgbar pris.

Takk ;)

Tror du dette er noe jeg komme til å få solgt, er folk interresert i slike ting?

G25 er jo kompatibel med playstation og pc da, jeg skal hvertfall ha meg ratt til ps3'en min snart, så du får nok noe napp ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...