Gjest Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei, det må være ett eller annet galt med Xbox Live'n min.. hvær gang jeg sender Invite til en kompis av meg og han prøver å joine står det; "Could not connect to Game" (Saints Row 2) "Unable to join, the party have an incompatible network setup. your setting is STRICT NAT, which is the least compatible" (Halo 3) osv... Det samme skjer med meg... mens jeg kan fint spille med alle andre på friends lista... åssn fikser jeg detta? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Nå sier du ingenting om nettverksoppsettet ditt, men jeg antar xboxen er koblet til en router. Det letteste (hvis mulig) er å aktivere UPnP i routeren (og på xboxen). Hvis ikke det går, må du sette opp en NAT for porten(e) xbox live benytter. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Nå kan jeg nesten ikke en dritt om internett eller no sånn da men xbox'n er kobla til en router med en sånn Trådløs ting du putter bak i xboxen.. hvis det varr rett forklart? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Du må nok forwarde porter slik at du blir connectable vil jeg tro... Grunnen til at du får det til med andre, er at de kanskje er connectable. Det holder at en er det.. (: Lenke til kommentar
Jext Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Da er det på tide å sette seg litt inn nettverking. Prøv å finn en løsning på problemet ved å følge www.portforward.com instruksjoner. Om du ikke finner ut av det der må du nok finne manual til router og eventuelt adsl modem om de to er separate og begynne derfra. Du skal logge deg inn på routeren via IP'en til denne og så åpne opp portene for Xbox Live i NAT, som nesten garantert er en ferdig profil du kan velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå