Kurt1988 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hei! Jeg har et problem.. Plutselig når jeg skulle starte dataen min her, så kom jeg til der windows loader, så starter den bare på nytt igjen! Jeg tenkte at noe var galt, så jeg skulle formatere den.. Men fikk ikke formatert eller, fordi får ikke bootet ifra cd-rommen eller! er samme problemet der med load av windows! har satt på boot rekkefølgen, men er fortsatt samme problemet! Har også prøvd å flashe bios, men fortsatt like ens.. noen som kan hjelpe meg..? MVH Kurt Endret 25. oktober 2008 av Kurt1988 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Trykk F8 gjentatte ganger under boot. Da skal en oppstartsmeny poppe opp. Velg sikkermodus (uten nettverk) og høyreklikk min datamaskin og trykk egenskaper. Åpne fanearket avansert og oppstart/gjenoppretting. Fjern haken for automatisk oppstart og velg fullstending kjerneminnedump. Lagre og restart maskinen. La den starte som normalt helt til du kommer frem til punktet der den kræsjer. Her kan du 1, ta bilde med et kamera der teksten er leselig eller 2, notere ned følgende: Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 får ikke startet i noen av modusen eller! :S Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Får du kommet inn i BIOS og sjekket at CD-rom står som første boot enhet? Du kan også prøve å trykke F5 under oppstart, har opplevd at enkelte maskiner har denne istedet for F8 som tast for oppstartsmeny. Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Ja, kommer inn i bios og får sjekket det, får velget hva jeg skal boote ifra, men da høres det ut som cd rommen starter, også kommer samme problemet igjen! Endret 25. oktober 2008 av Kurt1988 Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 bare glem hele greia! har hatt 2 windows xp cd`er, men kom på at den ene får jeg ikke bootet med, men får innstallert ifra windows... så nå er formateringa i gang, så da regner jeg med at problemet er løst! men takk for deres oppmerksomhet allikevel! Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har akkurat det samme problemet som trådstarter bare at jeg bare har en Vista cd å boote med. Har det noe å si iogmed at jeg har xp? Kommer inn på bios og har fått fikset boot rekkefølgen og det der men den restarter seg bare hele tiden uansett. Kom meg ikke inn på det der oppstartmeny greia dere nevnte. Har dere andre måter som man kan få startet opp i sikkerhetsmodus?? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Bump .. for faan Endret 27. oktober 2008 av tilhengeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå