FuzzFuet Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei! Har en Lenovo N200 som jeg kjøpte hos komplett for under et år siden, og i dag tok HDD kvelden. Så jeg lurer på om jeg får en ny HDD? Kan jeg sende inn kun HDD og ikke hele PC-en? Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hos dell trenger du kun sende inn HDD'en. Tror det samma gjelder hos Komplett og, men ta kontakt med de i forveien slik at du ikke ødelegger eventuelt noen garantirettigheter. Du har jo både garanti og reklamasjonsrett så dette skal gå ganske smertefritt. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Ja, regner med at dette skal gå greit på garanti eller reklamasjonsrett. Men ville helst sluppet å måtte sende inn hele PC-en, siden den er oppe og går på en midertidlig 40GB HDD (utskiftet PS3 HDD) med Vista nå så jeg bruker. Noen som har erfaring med komplett om slikt? Skal høre med de i morgen eller på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå