Gå til innhold

Skjermkorttet ukjent over natten :/

NiXoiD

Anbefalte innlegg

post-63594-1224948409_thumb.jpgpost-63594-1224948418_thumb.jpgpost-63594-1224948399_thumb.jpg

Hei alle sammen, etter at jeg skrudde på pcen i dag tidlig fant jeg kjappt ut at noe var galt med pcen fra i går. jeg har nå lowest (4bit) rate på color quality, og 800x600 oppløsning, og alle driverene til mitt grafikk kort er borte vekk. Jeg har prøvd å laste ned nye drivere, men siden qualiteten på skjermen er så forbanna dårlig, får jeg ikke lov til å gå på noen sider. Firefox og internett explorer for error med engang jeg prøver å laste ned noe som helst. jeg har prøvd å få det til på egen hånd nå siden jeg voknet, og er relativt frustret og forbanna nå. Alt jeg gjorde i går kveld var vanlig gaming med WAR også skrudde av pcen på vanlig windows måte. logge ut ect. legger til 3 bilder, så dere kan se hva jeg snakker om, og speccs. tusen takk for alle respons og hjelp !

PS: jeg sitter nå på en annen pc, og har ingen virus på pcen det gjelder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, her mangler det jo mye mer enn bare skjermkortdrivere også. Hovedkortdrivere, lyd og kanskje annet i tillegg. Fant du ut av noe mer siden i går?

Jeg har nå formatert pcen, og fått innstalert windows xp home, med min egen cd-key. men da innstalasjonen var ferdig fikk jeg igjenn problemer. mangler drivere til hovedkortet, så jeg får ikke tilgang til nett, for å laste ned drivere/oppdatere ect. skjerm kortet er heller ikke registrert så nå er det 640x480 oppløsning som gjelder.

tror rett og slett jeg sender pcen på dataservice på mandagen. klikker helt i vinkel å drive å rote så mye med en pce som ikke vil en dritt.

Lenke til kommentar

Du må legge inn chipset drivere så gfx drivere. Iom at chipset drivere ikke er installert så får du heller ikke noe nettverk = ikke noe internett.

Alternativet her blir å bruke cd'en som fulgte med hk for å legge inn nettverkskort drivere.

Laste ned å brenne ut på cd på en annen pc eller kopiere over på en minne pinne hvis du har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...