Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

novelle om kreft naturalismen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, eg har nettopp hatt fordjupningsoppgåve om realismen og naturalismen så eg skal nok kunne hjelpe deg litt håpar eg ;)

 

Når du skal skrive naturalistisk er det viktig å skildre dei som er nederst i samfunnet. Tiggarar, uteliggjarar, fattige, prostituerte osv. Beskriv personane svært grundig, same med omgivnadane. Dette passar å gjere i byrjinga, beskriv foreksempel den holete sokken med blondekant, som nesten var riven av den dagen bla bla bla skjedde. Skjønner?

 

Dette var i alle fall tilfellet i Amalie Skrams romanar (hellemyrsfolket).

 

Det store særtrekket med naturalismen er determinismen (arv og miljø styrer). Med andre ord, du må skildre ein situasjon som startar med elendighet, og sluttar med elendighet :)

 

I romanane til Skram og i naturalismen generelt blir personane ofte skrive gjennom replikkar, ikkje forteljaren. Forteljaren skal halde seg nøytral og berre formidle det som skjer, du skal ikkje kome med dine synspunkt og kjensler.

 

Lykke til, håpar eg var til hjelp :)

Lenke til kommentar
Heisann, eg har nettopp hatt fordjupningsoppgåve om realismen og naturalismen så eg skal nok kunne hjelpe deg litt håpar eg ;)

 

Når du skal skrive naturalistisk er det viktig å skildre dei som er nederst i samfunnet. Tiggarar, uteliggjarar, fattige, prostituerte osv. Beskriv personane svært grundig, same med omgivnadane. Dette passar å gjere i byrjinga, beskriv foreksempel den holete sokken med blondekant, som nesten var riven av den dagen bla bla bla skjedde. Skjønner?

 

Dette var i alle fall tilfellet i Amalie Skrams romanar (hellemyrsfolket).

 

Det store særtrekket med naturalismen er determinismen (arv og miljø styrer). Med andre ord, du må skildre ein situasjon som startar med elendighet, og sluttar med elendighet :)

 

I romanane til Skram og i naturalismen generelt blir personane ofte skrive gjennom replikkar, ikkje forteljaren. Forteljaren skal halde seg nøytral og berre formidle det som skjer, du skal ikkje kome med dine synspunkt og kjensler.

 

Lykke til, håpar eg var til hjelp :)

Takk, det var du:)

men blir det da feil og skrive om kreft da?bare jeg følger kjennetengnene ved en naturalistisk novelle?

Endret av el90123
Lenke til kommentar
Eg trur at det kan fungere å skrive om kreft. Tingen er at det skal vere håplaust. Eg skal ikkje uttale meg om korleis det er å ha kreft sidan eg sikkert ikkje kan fatte kor fælt det er. Men viss du lagar ei novelle der kreften fungerer som noko håplaust, bør det vere bra trur eg.

ok, da skriver jeg om det. Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...