Footy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Heisann! Vinteren nærmer seg, så da tenkte jeg skulle ta en titt på setevarmeren i bilen... som da som sikkert forstått ikke funker... Jeg tenkte jeg skulle ta ut setet og måle på kablene under, setet er ute, men sliter med å vite hva som er hva av kontaktene, bilder følger.. Min logikk sier at det er pin 1 og 2 som er vamrekabelen.. Mellom disse har jeg null kontakt.. Mellom 3 og 4 derimot måler jeg 14 kiloohm... kan dette stemme? Hva er 3 og 4? Hva er dette? Denne hvite kontakten sitter på kabelen som kommer ut av dem grønne og blir koble inn her: Her er et lite oversiktsbilde Noen som kan fortelle meg hva det er? Så til sist... dette er airbagen i på siden av setet sant? Bare for å bekrefte det... Jeg er takknemmelig for all hjelp, må egentlig bruke bilen litt senere, og det er vanskelig med setet tatt ut, så det haster egentlig litt... takker og bukker... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Fant et koblingskjema, så saken er løst Lenke til kommentar
ford4fun Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 hva var feilen? Defekt varmeelement? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Feilen var egentlig som forventet "rompedelen" av setet... ville bare bekrefte det før ejg evnt. setter i gang med reparasjoner Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen sjanse for at du kan sende over det koblingsskjemaet? Har en Bora med død rompevarmer, og vil tro det er rimelig likt. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Rompevarmerer ryker ofte fordi folk setter kneet i sete når de skal hente ting i baksetet osv.. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 joa... jeg kjøpte Heins boka, og det stod der... Skulle gjerne sendt til deg om jeg hadde en skanner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå