Prognatus Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Mastiff har bygget seg bil-PC (carputer) og etter å ha lest om det fikk jeg også lyst til å prøve, men jeg har litt problemer med å finne en egnet strømforsyning. Den Mastiff nevner i artikkelen finner jeg ikke i en norsk nettbutikk lengre. Vet du om noen norske nettbutikker som selger strømforsyninger til PC som går på 12V DC? Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Fant en mulig kandidat hos Multicom: 90W output 6-24V wide intelleg (M1-ATX). Flere andre butikker har også denne ser jeg i et søk på Google. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Si ifra vis du finner flere Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Fant et kabinett, som selges i Norge og ikke er altfor dyr (kr. 519), og hvor man kan velge mellom to strømforsyninger. Morex ITX Mini Case Black, EPIA (5677B) (Multicom) Kabinettet tar 12 V input og derfor bør det være mulig å fikse til noe for å bruke i en bil. Strømforsyningen er interessant i seg selv, hvis den er mulig å kjøpe separat uten kabinettet. 60W strømforsynings-kit. Finnes også i 80W. Lenker: Morex ITX Chassis No. 5677 Morex 60W Power Kit No. PDB060R Morex 80W Power Kit No. PDB080R Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Her er enda en 12V strømforsyning, også funnet hos Multicom: CASETRONIC 60W DC-DC Converter (TRAVLA PS 60W) Flere lignende hos Casetronic: http://www.casetronic.com/product.php?c1=0...p;c2=0000000016 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå