chriss10an Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Jeg har leitet i forumet her en del og finner ikke så veldig mye som jeg fant meg interrisert i... så jeg lurte på om det er noen her som kan hjelpe meg med overklokking av min stakkars lille Q6600 prosessor. For all del vis noen andre tråder... men jeg trenger noe som går innenfor mine deler om mine erfarningskunnskaper... jeg bruker nå: Intel Core2 Quad Q6600 XFX nVidia GeForce 780i SLI Kingston DDR2 667 mhz 4GB Asus ATI raedon 2400 PRO sånn når det gjelder det grunnleggende av det jeg har. jeg kan ikke så alt for mye om data... så litt hjelp hadde vært fint... takk :D Endret 25. oktober 2008 av chriss10an Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 finner ikke så veldig mye som jeg dant meg interrisert i...Hva betyr denne setningen ? Hva er det du ikke finner svar på ? Det står da ganske mye i de 20+ Q6600 trådene i overklokkingsforumet. F.eks: Overklokke Q6600 fra starten Kommer ikke lenger enn til 416 bus speed med Q6600 OC av Q6600 på Asus Striker II Formula Lenke til kommentar
chriss10an Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) slik nå er det fikset... takk for hjelp... Endret 25. oktober 2008 av chriss10an Lenke til kommentar
chriss10an Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 noen som har nVidia sitt 780i kort...? XFX? som kan gi noen erfarninger hvordan det er å overklokke med dette hovedkortet...? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå