Core-1 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 sånn som det er i GTAA4 Har ikke noen planer akkurat nå, men kansje når jeg er ferdig med spiller(som jeg håper jeg aldri blir) for spillet rokker alt som kan rokkes! Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Du vil altså klare achievements ved å jukse? Hva har du oppnådd da? Spill heller spillet, og ta achievementsene på ordentlig vis, alt annet er bare stygt. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 ja, det gjør nok det i alle spill. hvis du ikke klarer spillet uten å jukse er det vel ingen vits å spille det? juksing er like tøft som damefotball! Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvis du bruker cheats på saven, så låses achievementene på den saven seg ja. Hvis du da vil ha achievements må du starte "new game". Slik var det på en'ern og slik er det også på to'. Hvis du skal cheate så anbefaler jeg derfor å ikke save etter bruk av cheats. Så har du også autosave som du må passe på. Eller så kan du jo også bare lage en ny save du bare cheater på. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Samme opplegget i enern. Jeg hadde en save der jeg spilte meg gjennom spillet uten cheats så hadde jeg en "fuck-around" save med koder. Eneste spillet jeg vet om der du kan bruke cheats og samtidig få achievements er Tomb Raider Anniversary og der må du først klare ulike levels under en viss tidsgrense for å låse opp cheats. Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 King Kong kan også spilles med koder å få achivements. :o Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 King Kong kan også spilles med koder å få achivements. :o Men det var også et launchspill, det har blitt mye strengere med juksekoder og achievements i ettertid. Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det vet jeg da, men jeg bare sa det fordi. :o Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Du vil altså klare achievements ved å jukse? Hva har du oppnådd da? Spill heller spillet, og ta achievementsene på ordentlig vis, alt annet er bare stygt. Leste du førstepost i det hele tatt? Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 juksing er like tøft som damefotball! syns det er litt tøft jeg Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 King Kong kan også spilles med koder å få achivements. :o Men det var også et launchspill, det har blitt mye strengere med juksekoder og achievements i ettertid. Dead Space er helt ferskt, og der kan en låse opp achievements med juksekoder slått på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå