Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Grapich drivers gone, over natten :I hjelp

Anbefalte innlegg

post-63594-1224944820_thumb.jpgpost-63594-1224944829_thumb.jpgpost-63594-1224944835_thumb.jpgHei alle sammen, etter at jeg skrudde på pcen i dag tidlig fant jeg kjappt ut at noe var galt med pcen fra i går. jeg har nå lowest (4bit) rate på color quality, og 800x600 oppløsning, og alle driverene til mitt grafikk kort er borte vekk. Jeg har prøvd å laste ned nye drivere, men siden qualiteten på skjermen er så forbanna dårlig, får jeg ikke lov til å gå på noen sider. Firefox og internett explorer for error med engang jeg prøver å laste ned noe som helst. jeg har prøvd å få det til på egen hånd nå siden jeg voknet, og er relativt frustret og forbanna nå. Alt jeg gjorde i går kveld var vanlig gaming med WAR også skrudde av pcen på vanlig windows måte. logge ut ect. legger til 3 bilder, så dere kan se hva jeg snakker om, og speccs. tusen takk for alle respons og hjelp ! Endret av NiXoiD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som WGA til microsoft har slått seg på.

Mulig du ikke har ekte windows xp.

Oppdateringer trår som regel i kraft når man restarter maskinen.

tror dette stemmer. var ikke ekte windows jeg hadde installert, driver forøvri å formaterer til en ekte Windows XP nå. me så langt er grafikken dårligere. 4farger, 640x480 piksler..

Lenke til kommentar

Tja, om du har vært ekstremt uheldig så har jo skjermkortet tatt delvis kvelden også, men som regel er det kun snakk om manglende skjermkortdriver.

Uansett hvilken type Windows du nå legger inn så bør du passe på at du ikke oppdaterer den på måfå, nettop fordi WGA oppdateringene kan gjøre livet surt for både lovlige og ulovlige kopier av Windows.

Lenke til kommentar

da møtte jeg på mitt første problem igjenn, jeg får overhodet ikke tilgang til nett nå etter at jeg har formatert. Virker som jeg trenger driverene til hovedkortet mitt, siden det er igjennom der jeg nettcabelen. windows V. jeg instalerer nå er min egen, så den skal funke. men får jo seff ikke opdatert en dritt siden jeg ikke får nett. *klorer meg i hodet*

Lenke til kommentar
da møtte jeg på mitt første problem igjenn, jeg får overhodet ikke tilgang til nett nå etter at jeg har formatert. Virker som jeg trenger driverene til hovedkortet mitt, siden det er igjennom der jeg nettcabelen. windows V. jeg instalerer nå er min egen, så den skal funke. men får jo seff ikke opdatert en dritt siden jeg ikke får nett. *klorer meg i hodet*

Drivere til hovedkort er et must. Du får sjekke hos produsenten der bør de ha de liggende i alle fall.

Lenke til kommentar

Det rareste har skjedd nå ass. tenkte jeg skulle gi pcen en sjangs før jeg sendt den av gårde på 3ukers service. å gjett hva. Skjermkortet funker for fullt. Nvidia control panel er ferdig innstalert. å jeg sitter her dum som et brøhode å fatter ikke en dritt.

jeg laster ned hovedkort drivere på laptoppen min as we speak, så jeg får nett på pcen i løpet av kvelden ! forhåpentligvis. takker for hjelp og svar !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...