Rekeomelett Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei Er på jakt etter ny bærbar pc i prisklassen 10k. Den skal brukes til multimedia, skole og spilling.Trenger mye lagringsplass, minst 3gb RAM, bra prossessor og bluray. Den bør ikke være større enn 17". Har sett litt på HP Pavilion DV7-1095EOsom ser ut til å utfylle mine behov. Noen som har noe erfaring med denne eller noen andre forslag? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 hp har hatt mye feil med sine laptoper. har en hp pavilion dv av 6000 serien, men den har jeg ikke noe problemer med. har hatt den i over 1 og et halvt år. men er mange andre som har hatt problemer med hp. men jeg sier ikke at du ikke skal kjøpe hp jeg ville hels holdt meg unna acer også hvis jeg var deg hva med denne da: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=355472 synes det så jævli bra ut jeg 500 gb harddisk og 4 gb ram og NVIDIA GeForce 9600M GS men hvorfor må du ha blueray ? Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Tenker å koble opp pc'n med hd tv og bruke den som en bluray-spiller Så bra ut den Asusen men er ikke hp'en bedre da? Og hvorfor bør jeg holde meg unna acer? Endret 25. oktober 2008 av yekcoh Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Acer er da greit, det. Jeg vet ikke med HP, kanskje de har forbedret seg de siste årene? Ville kanskje gått for Asus eller Acer. Hva med den her? 17", Blu-ray, 3GB RAM, 320GB HDD. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 vet at mange har hatt problemer med sin acer... og acer pcene er treige synes jeg. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 HPen virker da mye bedre enn de andre som er foreslått? Jeg ville gått for den i alle fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå