slater_x Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hei! er det noen som veit om det er mulig og få tak i engelske bulldoger i haugesund område? håper på svar, da jeg vil kjøpe meg en bulldog valp i julegave:D Endret 25. oktober 2008 av slater_x Lenke til kommentar
nettii Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 kansje du finner det her http://www.canis.no/oppdretter/rasepres.php?raseid=61 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvis du skal kjøpe deg EB, en rase som er såpass utsatt for diverse sykdommer, så burde du ikke velge oppdretter pga. avstand. Mye viktigere med friske foreldre, enn at det tar ti minutter å kjøre for å hente valpen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tar litt meir enn ti minuttar å køyre frå Haugesund til Oslo antar eg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvor i all verden får du Oslo fra? Men uansett da! Avstand bør være et av de siste punktene på listen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Liker man engelsk bulldog så kunne du også tittet litt på olde tyme bulldogge da disse er veldig lik i gemyttet og ligner en del. Er en rase som i utgangspunktet er skapt for å etterligne den gamle bulldoggen som ikke slet så voldsomt med sykdommer slikt de gjør idag. Truffet noen av disse og de er bare like herlige som eng bulldogg men med lenge ben og bedre helse og ikke fullt så flat snute. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er du riktig så heldig kan du få deg en valp til jul, men jeg tviler sterkt. Vet det er noe venting på en slik valp. Dette er ikke en rase du kjøper impuls på finn.no!! Da ender du med å kanskje måtte avlive den bare to år gammel pga all mulig slags sykdom. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dette er ikke en rase du kjøper impuls på finn.no!! Da ender du med å kanskje måtte avlive den bare to år gammel pga all mulig slags sykdom. ditta var bere teit!! mange oppdrettara som legger ut annonse på finn. fordi folk flest ser hund på ei slik side,fordi dei kansje ikkje veit kor dei skal leite. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Ehm.... vet du hva du snakker om nå? Du har kanskje ikke lest X antall advarsler på små raser som bulldog? Og hvor de kommer ifra? Har sett mange til salgs på finn jeg, og 80% av de kommer fra utlandet. edit; har selv kjøpt hunden min på finn.no Endret 27. oktober 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå