HaxyQ Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Skal gå til innkjøp av nytt headsett, som hovedsaklig skal brukes til gaming, men også musikk (film). Det blir enten IceMat Siberia eller SteelSeries 5H v2. Har testet begge på hodet, og syntes begge sitter fint. Er litt skeptisk til mikrofonen til Siberia, og foretrekker egentlig 5H sånn sett. Men hvilket av de to gir best lyd? Hvilket har mest kvalitet? Hvilket blokkerer lyden fra "utsiden" best? Hvilket burde jeg velge? Takker for svar. Endret 25. oktober 2008 av Haxy Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har prøvd begge to, og min favoritt er 5H i hvert fall. Siberia er for skralt bygd og tåler ingenting. I tillegg er putene bedre på 5H. Lyden er god i begge. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvorfor ikke et Sennheiser headset? Mye bedre lydkvalitet. https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...ering=hits+DESC Lenke til kommentar
Howwy Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har hatt mitt Icemat Siberia headsett i snaue 3 år nå, og jeg er storfornøyd. De er gode å ha på, og de har helt klart de lyd-kvaliteten som trengs for film og gaming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå