Eplekaka88 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Heisann^^ Skal pusse opp opphaldsrommet mitt og trenger tips og spesielt fargetips! Planen til no med innkjøp - Kjøpe ny skrivepult Planen med farger: - Kvit farge på veggen, ein med litt fargetone i. Jobbar i malerbutikk så dette blir lett med tilgang. - Lakkere eller male svart: TV-Benken (Kan kanskje bli for svart med tanke på svart TV) CD-Hylla ved siden av TV, Platespeler-Behaldaren. - Ha kvite vegger og same fargen på hyllene. - Spray lakkere eller male Høgtalarane Kvite, med svart i midten. - Male bordet heilt kvitt. Ulemper: - Eg forstår ikkje korleis kvit og grønn og svart kan passe ilag. - Eg skal ikkje ha rommet fullt av farger, med rolige og nøytrale farger, altso IKKJE rød, orange, gul etc. Kom med gode argument vist dere skal absolutt komme med det. - Korleis passar fargane med golvbelegget? Rommet blir kanskje litt svart kvitt. Kom med tankar! Ver så snill! Er dritlei desse triste tre fargane... Bilder: (Beklagar rotet...) Endret 25. oktober 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå