Snoisses Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hei, la for en god tid tilbake inn et innlegg om min G5 mus som jeg har litt problemer med. Musen fungerer akkurat slik som den skal når jeg starter datamaskinen, men etterhvert får jeg problemer, musen kan bevege seg, men jeg kan ikke klikke på ting. For å løse det trykker jeg ctrl+alt+del eller alt+tab (fungerer ikke alltid). Har vendt meg til dette ettersom jeg har hatt det sånn i snart et år, grunnen til jeg igjen lager en post om dette er fordi at tidligere var dette et fenomen som kun skjedde når jeg spilte, men nå skjer det samme hva jeg gjør. Har til nå formatert 3 ganger uten resultat, har skiftet mus på min datamaskin, men problemet oppstår forsatt. Prøvde derfor å koble min G5 mus til en annen maskin nærmere bestemt en MacBook, her oppstår kun det samme problemet når jeg spiller WoW (gjorde dette for noen måneder siden, men av en eller annen grunn fungere G5 musen på MacBooken min nå). Vet ikke hva jeg skal gjøre her egentlig, ser nesten ut som den eneste utveien er å kjøpe ny data, med mindre noen her vet hva som kan være problemet ? Endret 25. oktober 2008 av Snoisses Lenke til kommentar
tretoen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Ja dette var et merkelig fenomen. Hmmm. La meg komme tilbake til deg om 5min. Har en annen tlf. som ringer. Hmmm. Ja.. Mjaaaa. *biip* Ja, da var jeg altså her igjen. Skal vi se... Hmmm.. Se her har du noe vet du: In 2007, a newer revision of the G5 was made available which adds an additional side button, the lack of which was a main criticism of the model. It has a new patterned blue "grippy" upper surface, as opposed to the rust colored body of the original version. The middle mouse button was also revised, correcting issues going back to the MX series Ingen problem, alltid hyggelig å hjelpe! Endret 21. november 2008 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå