Christofferaa Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei Jeg innstalerte just Far Cry 2, og jeg får opp en beskjed hver gang jeg skal inn i spillet om at driveren til grafikkortet er gammle.. Det funker fint å spille for det, men jeg vil gjerne oppdatere den! Så det jeg lurer på er om DENNE driveren er "riktig" Vil bare være sikker på at jeg ikke innstalerer feil driver.. Takk Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Prøvd noen beta drivere da? Fant det her etter kjapp google søk Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Prøvd noen beta drivere da? Fant det her etter kjapp google søk Jeg har vista 32 bits.. og på den linken du ga var det ikke noen drivere til Vista 32 bits.. kun XP og Vista 64 og Windows Vista x86..???? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Vista x86 er Vista 32 bit Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 OK.. Takker Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvis du trykker på "Vista x86" i første linken så får du "Page Not Found", så bare bruk den andre linken jeg posta. Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvis du trykker på "Vista x86" i første linken så får du "Page Not Found", så bare bruk den andre linken jeg posta. Gjort det, og alt funker fint nå! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå