Gå til innhold

Mobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg kom inn i den varme butikken gikk jeg bort til den lille avdelingen som Posten hadde. Jeg fortalte den svært så søte 17-åringen bak skranken nummeret på pakken. Hun snudde seg og gikk for å finne boksen mens hun vrikket på den spretne stjerten hennes. Da hun kom tilbake smilte hun med en liten eske i hånden. "det blir 8500 kroner"-sa hun. Jeg dro frem bankkortet mitt og dro det gjennom kortleseren. Jeg håpte at dette var et godt kjøp. "vær så god, her er kvitteringen!". "Takk" sa jeg og tok pakken i hånden, mens jeg ga henne et fort varmt smil.

er alt dyrere på vestkanten ? sett denne betydlig billigere

Lenke til kommentar

Det stusset jeg også på. 8500 kroner var en svinaktig høy pris for den telefonen. Får satse på at trådstarter kjøpte noe tilbehør i tillegg, og at bytte av nettleser fikser hastigheten på nettsidenedlasting. Telefonen min laster ned fullversjonen av aftenposten.no på nøyaktig 30 sekunder.

Lenke til kommentar
Det stusset jeg også på. 8500 kroner var en svinaktig høy pris for den telefonen. Får satse på at trådstarter kjøpte noe tilbehør i tillegg, og at bytte av nettleser fikser hastigheten på nettsidenedlasting. Telefonen min laster ned fullversjonen av aftenposten.no på nøyaktig 30 sekunder.

Glemte å skrive at jeg også har gjort det! Skrev det inn i testen ovenfor! Grunnen til den høye prisen kom av flere faktorer: fraktpris med garanti + ekstra minnekort + relativt dyr butikkpris! Du har samme telefon?

Endret av Propit
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...