Dag Johannesen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Fin mobil Endret 28. juni 2020 av Dag Johannesen Dhh Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hehe, fin og underholdene fortelling med god beskrivelse av telefonen. - Gratulerer med ny telefon! Lenke til kommentar
apwr Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Bra skrevet! Jeg kjenner meg igjen i mye av det du sier. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Enig med de over! Men å be om mindre vekt samtidig som du vil at hele telefonen skal være i børstet aluminium blir vel litt vanskelig? Lenke til kommentar
Dag Johannesen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) -edvard- skrev: Enig med de over! Men å be om mindre vekt samtidig som du vil at hele telefonen skal være i børstet aluminium blir vel litt vanskelig? Det Endret 28. juni 2020 av Dag Johannesen dere Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hehe! Jeg lurte litt på det samme selv, men alt er mulig som jeg pleier å si! Det kunne for eksempel være et ganske tynt lag med metall, med mye lettere innmat. :!: Haha, ja! Hvem vet Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Bytt ut den innebygde nettleseren, den fikser biffen;) Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da jeg kom inn i den varme butikken gikk jeg bort til den lille avdelingen som Posten hadde. Jeg fortalte den svært så søte 17-åringen bak skranken nummeret på pakken. Hun snudde seg og gikk for å finne boksen mens hun vrikket på den spretne stjerten hennes. Da hun kom tilbake smilte hun med en liten eske i hånden. "det blir 8500 kroner"-sa hun. Jeg dro frem bankkortet mitt og dro det gjennom kortleseren. Jeg håpte at dette var et godt kjøp. "vær så god, her er kvitteringen!". "Takk" sa jeg og tok pakken i hånden, mens jeg ga henne et fort varmt smil. er alt dyrere på vestkanten ? sett denne betydlig billigere Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det stusset jeg også på. 8500 kroner var en svinaktig høy pris for den telefonen. Får satse på at trådstarter kjøpte noe tilbehør i tillegg, og at bytte av nettleser fikser hastigheten på nettsidenedlasting. Telefonen min laster ned fullversjonen av aftenposten.no på nøyaktig 30 sekunder. Lenke til kommentar
Dag Johannesen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Det stusset jeg også på. 8500 kroner var en svinaktig høy pris for den telefonen. Får satse på at trådstarter kjøpte noe tilbehør i tillegg, og at bytte av nettleser fikser hastigheten på nettsidenedlasting. Telefonen min laster ned fullversjonen av aftenposten.no på nøyaktig 30 sekunder. Glemte å skrive at jeg også har gjort det! Skrev det inn i testen ovenfor! Grunnen til den høye prisen kom av flere faktorer: fraktpris med garanti + ekstra minnekort + relativt dyr butikkpris! Du har samme telefon? Endret 25. oktober 2008 av Propit Lenke til kommentar
Dag Johannesen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Vet noen om det går an å kjøpe et bedre batteri til e90? Endret 9. november 2008 av Propit Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hadde ca samme "følelser" for min E90, men desverre så fungerer den elendig sammen med bilens blåtann handsfree (fikk ikke overført telefonboken osv). Det alene er grunn nok til at den ikke brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå