guro91 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 keep it uuuup Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg likte overskrifta noe bedre enn innholdet.. Jeg var på god vei til å si jeg ville hjelpe^^ Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 FreeForAll OnlyForBigDicks/Chicks Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nei, til tilfeldig sex. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) "Jenter som kommer" Inspirert av en sang av...De Derre? Flere musikk-inspirerte? (synes egentlig den over var ganske bra) "6000 Hål" (som et kontra til "hull"-debatten) av Hellbillies "Girls, grils, girls" - Mötley Crüe "Joyride" - Roxette "In too deep" - Sum 41 Endret 4. november 2008 av Ladern Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Små jinter i farta Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Felching er vel kun noen homofile menn gjør..det blir liksom litt feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vi er tørst, hvem kommer først? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Toys R Us Absolutt beste forslaget, brukt før? Brukes i år hvertfall... Tror kanskje det er Toys 'R Uss med en annen farge på den siste s'en eller noe... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Felching er vel kun noen homofile menn gjør..det blir liksom litt feil. Nei nei, er noe alle kan gjøre. Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fittesatan EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=XtOv4gOLLk4 WORD!! <3 Lenke til kommentar
guro91 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Fittesatan EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=XtOv4gOLLk4 WORD!! <3 Fittesatan, eller fittesatan anarkikomando, har vi allerede diskutert, men det ble kraftig nedstemt av de andre-.- dessverre! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 drit i navn, bare ha pedobear's seal of approval på sidene, eller lag det til en 4chan partyn van. Oja, men det viktgiste av alt: ta med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå