Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har snakket med en jente på MSN de siste månedene. Det har vært ganske hyggelig, synes jeg. Er vel litt forelsket i henne. Men i de siste dagene har hun liksom vært på en måte avvisende. Det vil si, hun er ikke avvisende, men hun sier ikke så mye. Hun svarer hvis jeg spør om noe, og sender xP og sånt tilbake. Jeg prøver å ærlig spørre hvordan hun har det og sånn. Men det mangler liksom noe. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kanskje ser hun at jeg har blitt venner med andre jenter på sosiale nettverk, men jeg har ingen annen hensikt med de enn å bli venner med de. Jeg vet ikke helt. Jeg klarer liksom ikke ha de lange samtalene lengre, hvis dere skjønner. Hva bør jeg gjøre? Får nesten litt angst her. Desuten vet jeg ikke om jeg er noe spesielt for henne. =/ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kanskje møte henne istedet for å sjekke henne opp på msn hadde vært en ide. Det kan hende hun synes du er irriterenes, eller at hun kanskje har vært litt opptatt de gangene du har pratet med henne i det siste. Tviler på at hun kommer til å utvikle noen følelser for deg over msn ihvertfall, so invite her somewhere. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Nå er saken at vi bor i forskjellige byer da, er en stund å reise dit. Kjenner flere som har møtt folk på MSN som det har blitt noe av. Hun bruker likevel å kontakte meg når jeg er på skolen, det er vel noe. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 du må ikke være redd for å vise ate du vill noe mere. det er alltid godt mottatt. enten vil hun mere tilbake og det er game on, ellers blir det ikke no. enkelt og greit Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvor lenge har dere skrevet til hverandre på msn? Er det lenge siden du føler denne down perioden startet? Har sjekket opp en del damer selv på msn og møtt dem . Der det har også vært store fly avstander. Faren med at når man prater for lenge på msn og det bygger seg ikke videre. Så blir det forseint , at det ikke blir noe. Man må lissom hele tiden bygge videre. Mer intime og personlige spørsmål. For å bygge videre. Så er det viktig å ikke være for innpå sliten på msn. For du må tenke hvor mange andre skriver ikke til henne på msn , hvor mange andre gutter syns at ho er deili og ønsker henne. Så er viktig å ikke dette inn i den mengden der. Viktig å utvikle det videre , med at man prater over telefon i blandt. Ring henne , hør va hun gjør og bygg opp en samtale. Slik at hun blir komfertabel med deg. Men har en feeling at dette er forseint nå , og da er det viktig å gi slipp . Så gå til neste dame , man må ikke bruke for mye tid på en dame. Da blir det needy og dem gir slipp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Virker hun ikke interresert lenger så er hun mest sannsynlig ikke intressert lenger. Tough luck. Håper du har lært noe av det. Smi mens jernet er varmt og lykke til med neste jenta. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hmm, nå har jeg ikke nummeret hennes da. :S Jeg synes denne perioden begynte i denne uken. Men på torsdag eller noe kontaktet hun meg så hadde vi en sånn samtale vi brukte å ha. Jeg kan vel kanskje bare ta en liten pause fra henne nå, se om hun kanskje kontakter meg. Eller på skolen, det bruker/brukte hun å gjøre. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Neste gang hun tar kontakt med deg. Så sier du at du må stikke, ta å gi meg nr ditt! Så kan vi snakkes fra der, dårli tid Da har du en grunn for å få nr og du spør ikke om nr. Dermed får du det , og kan bygge videre fra der Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Forelsket over MSN??? Tror vi snakker mer betatt :S Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Forelsket over MSN??? Gi deg, vi lever i 2008. Det er da slett ikke uvanlig i disse dager. Det finnes mange eksempel på folk som har gifta seg, og møttes over nett. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Eg møtte dama mi over Online spelet Star Wars Galaxies, så over msn er fullt mulig Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Eg møtte dama mi over Online spelet Star Wars Galaxies, så over msn er fullt mulig takk Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har du brukt måneder på henne uten å treffe henne? Da er det jo waste of time! Finn på noe nyttig heller... Sånn som å treffe mennesker IRL. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Eg møtte dama mi over Online spelet Star Wars Galaxies, så over msn er fullt mulig Jupp men du var nok kun betatt før du hadde møtt henne. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 jeg NEKTER å tro at man blir forelsket, uten å møte dama, via MSN. Dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 jeg NEKTER å tro at man blir forelsket, uten å møte dama, via MSN. Dummeste jeg har hørt Du kan nekte å tro dette så mye du bare vil. I de fleste mennekser sin versjon av virkeligheten så forelsker en seg ikke via MSN. På tross av dette så finnes det enkelte sjeler som faktisk gjør dette. Og de samme sjeler lever hele sitt liv gjennom slike forelskelser. Muligens fordi virkeligheten skremmer dem. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 jeg NEKTER å tro at man blir forelsket, uten å møte dama, via MSN. Dummeste jeg har hørt Du kan nekte å tro dette så mye du bare vil. I de fleste mennekser sin versjon av virkeligheten så forelsker en seg ikke via MSN. På tross av dette så finnes det enkelte sjeler som faktisk gjør dette. Og de samme sjeler lever hele sitt liv gjennom slike forelskelser. Muligens fordi virkeligheten skremmer dem. Forelskelse via msn, sms/facebook etc er mulig, det kan jeg tro. MEN dette tror jeg isåfall skjer siden man danner seg et bilde av hvordan personen oppfører seg offline. Noe man ikke helt vet siden man ikke har møtt personen in real life. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Eg har og møtt dama i det virkelege liv Skal møtast no igjen til Nyttårsaftan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå