sigurd_89 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei, jeg har veldig lyst til å få tak i en ExpressCard remote som jeg har sett blir levert til mange HP laptopper. Min laptopp er en Acer 5930G. Finnes det noe univeriselt alternativ til den som blir levert til HP eller går det kanskje ann å bruke den? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Nå har jeg ikke noe svar til deg, men det første jeg tenker på er at du burde sjekke om du har IR mottaker (er det det den heter?). Hvis ike, så har du flere ting å tenke på. Lenke til kommentar
sigurd_89 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hei, det står at maskinen skal både ha en "Consumer Infrared (CIR) Port" og "Bluetooth Integrert". Søkte litt på amazon.com og så at de der kanskje har noen alternativer, hva tror dere? Endret 26. oktober 2008 av sigurd_89 Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Prøver du å linke til noe? Fordi det funker ikke for meg. Men jeg tror at det skal gå å bruke en universal fjernkontroll av en eller annen type, det selges jo Windows media senter fjernkontrol. Eneste utfordring er å finne en som vil passe inn i expresscard lommen. Selv har jeg en HP tx2590 med en fjernkontroll i expresscard slotten, og den er liten, men funker bra Jeg søkte etter tilbehør som jeg kan stappe inn i expresscard lommen men fant ingenting som var fjernkontroll, tror jeg. Kanskje bestille en fra HP? Lenke til kommentar
sigurd_89 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Sorry, er ikke så flink til dette Gjør det enkelt jeg: http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_gw?url=s...amp;x=0&y=0 Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ser ut som det finnes noen fjernkontrolløsninger som du er ute etter. Jeg kan ikke si hvor bra de kommer til å fungere med din laptop, men burde funke med noen drivere slik jeg tenker det. Prøv å gå på youtube og søke på "expresscard remote" eller noe sånt, er så mange som viser hva de har kjøpt og hvordan det fungerer på youtube, at jeg gjør det hver gang jeg skal kjøpe noe nytt. Min youtube funker ikke de siste 3 måneder, så jeg kan ikke søke selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå