Gjest Guest_jens_* Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei! Trenger bare litt syn på om dette er normalt, eller om jeg bare er gal. Av og til, sånn som idag, klarer jeg ikke å konsentrere meg. Jeg føler meg trøtt hele dagen og får aldri gjort noe. Det er i slike tider jeg blir så utrolig sur på meg selv at jeg begynner å slå meg selv hardt i hode, og plutselig begynner jeg å skrike av sinne. Får bare lyst til å hive alt som ligger forran meg rett veggen. Det er akkurat som jeg trenger noe. Helt merkelig følelse. Er det normalt å få noen sånne utbrudd? Om jeg kan kalle det det. Får liksom lyst til å rive av meg kroppen og komme meg ut! Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Høres ut som du er veldig frustrert av en eller annen grunn. Denne "jeg trenger noe" følelsen - hva er det for noe? Jeg ville kikket litt nærmere på den følelsen og sett hva som skjuler seg der. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Du er ikke gal, du har bare kort lunte. Finnes diverse "anger management"-kurs for sånt:) Men, å slå deg selv er ikke en så god ide, du burde heller denge hånda inn i veggen. Bedre med en forstuet finger enn hjernerystelse. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har det på helt samme måte, det eg gjorde var å unngå de tingene som fikk meg til å klikke. Oppvask, støvsuging og skole Det med å slå deg selv i hodet, får omtrent samme følelse men slår heller noe annet eller trener noe. Prøv å slå i veggen og ta push ups neste gang. Hjelper hvertfall meg. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Definer gal... Men, JA, du trenger hjelp. Henvend deg til din fastlege, han vil kunne henvise deg videre. Lenke til kommentar
whinner Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 ta deg en røyk, det funker for meg. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er nesten slik jeg og, når jeg blir irritert eller lei meg, så kan jeg slå alt jeg kan i vegger eller jernstenger osv, jeg har ikke ADHD eller MBD eller noe slik, har et syndrom men det har ingenting med fustrasjon og gjøre. Jeg har også litt mentale depressive problemer, noe som kanskje kan være årsaken. Men saken er at hvis man slår alt man kan i murvegger så man forstuer fingrer og nesten knekker dem, så må det jo være galt Jeg vil slutte men jeg vil ikke at det skal gå utover andre, derfor bruker jeg veggen som et hjelpemiddel. Kim Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Beklager, jeg mente ikke å stjele topicen din altså. Jeg pleide og slå meg selv for å huske ting. Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da jeg gikk på ungdomsskolen og ble tvunget til å gjøre mattelekser, var jeg også sånn. Slo meg på låra, slo i bordet og knakk blyantene var det vanligste... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Trenger jo ikke ha stort med sinne å gjøre. Synes det høres ut som at du er sinnsykt rastløs jeg. Noe jeg selv er, klarer aldri å få ro i kroppen og må alltid ha et eller annet å gjøre. Sånn som nå så føler jeg egentlig for å ta pc-skjermen og hive ut gjennom vinduet. Kan jo ikke bare gjøre det, men dæven så digg det hadde vært! Et tips, begynn å spille trommer! Kan garantere at det kommer til å hjelpe deg! Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er der jeg og kan jeg fortelle, et plutselig sinne over helt tåpelige grunner.... Jeg har søkt litt inni meg selv og har kommet fram til eventuelle årsaker, kanskje en av disse er din? Jeg har tenkt på problemer i hverdagen som har og forsatt hoper seg opp og ved at det er intrikate problemstillinger som ikke kan løses av meg så får ikke sinnet et utløp. Det kan være en forandring i livet mitt som jeg kanskje ikke har lagt merke til og underbevistheten min kan gjøre dette til sinne. Noe som gir deg stor glede kan ha blitt borte. Jeg vet ikke og ønsker å løse dette for jeg beynner raserianfall på grunn av f. eks at jeg ikke får vekk et hårstrå fra en vaskeklut....så ja, håper du kanskje blir noe klokere på din situasjon:). Det jeg gjør nå for tiden er å huse at jeg er en glad person og jeg prøver å glede meg så mye jeg bare kan over positive ting, unne meg selv småtteri og gi meg selv troen at småtteriet betyr mye og at det hjelper. Beste rådet jeg kan gi er enkelt og greit: Menneskets sinn kan være overraskende svak for påvirkning, deg selv inkludert så det å lure seg selv til å bli gladere er ikke nødvendigvis så vanskelig:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå