TST Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 For litt siden reiste Gamer.no til København for å overvære en pressevisning av det kommende Blizzard-spillet StarCraft: Ghost - actionspillet basert på strategi-serien av samme navn. Etter en drøy to-timers presentasjon av det lovende spillet, fikk vi sjansen til å ta en prat med Roper om alt fra StarCraft 2, til hva slags kjøretøyer du får brukt i Ghost. http://www.gamer.no/intervjuer/starcraft_ghost/ Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Ser bra ut det spillet, men jeg synes virkelig ikke at Blizzard skal bre seg ut over konsoller btw: Hvor er halen til hydralisken på dette bildet? http://www.gamer.no/bilder/xbox/starcraft_ghost/30.jpg Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Antakeligvis bak ham. Jeg forsikrer deg om at de har haler, sinnsykt kule noen att på til. De beveget seg svært realistisk. Ragdoll. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har ikke lest om StartCraft: Ghost før, men har jeg forstått det riktig at det er et spill som kan sammenlignes med C&C Renegade? Liksom egetnlig et strategispill, men nå går du til Første person og skyter ? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Dette er et tredjeperson-skytespill, ikke førsteperson. Jeg tror ikke det vil være slik som Renegade. Vanskelig å beskrive hvorfor - jeg tror bare det blir mye bedre. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Ser bra ut det spillet, men jeg synes virkelig ikke at Blizzard skal bre seg ut over konsoller VELDIG enig med deg, men vi får jo gi dem en sjanse, da... har jo tross alt laga til konsoll før... btw: Hvor er halen til hydralisken på dette bildet? den er på vei opp av en burrow-move, skjønner du vel? Dette er et tredjeperson-skytespill, ikke førsteperson. Jeg tror ikke det vil være slik som Renegade. Vanskelig å beskrive hvorfor - jeg tror bare det blir mye bedre. jeg kan prøve å beskrive hvorfor: vi snakker om Blizzard...:smile: pluss at dette blir mer sniking, ikke den Rambo-greia som var i Renegade. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 intervjuet ble logisk nok tatt på engelsk, så dere kunne vurdere å legge ut den uoversatte versjonen så det kan være tilgjengelig for folk ellers i verden Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 syns det var litt rart at det ikke står noen steder at intervjuet har blitt oversatt... gjør man ikke sånt ? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Håper bare de begynner med STARCRAFT 2 snart.... Holder på med sp campaign, knallbra! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 asså, fansen har jo bjynt for leeenge sia, så tanken har nok streifa Blizzard oxo... er det som er så fint, ting tar tid med Blizzard... 8) synes jeg har venta på TFT en hel evighet nå... :-? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hmm... jeg har aldri likt War Craft serien egentlig, men liker Star Craft veldig godt. Men det jeg liker aller best er Diablo... så jeg håper Diablo III kommer snart eller det kommer vel neppe før 2005... Blir egentlig for lenge å vente, er det noen andre spillprodusenter som greier å lage et ligende spill ? (som er BRA!?) Lenke til kommentar
ilex Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 spilt nox? litt av samme sjanger.. ikke samme replay value som diablo da. throne of darkness er jo veldig likt diablo, men det har jeg ikke prøvd selv, så jeg kan ikke uttale meg om hvor bra det er. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 syns det var litt rart at det ikke står noen steder at intervjuet har blitt oversatt... gjør man ikke sånt ? Hva? Alle vet jo at Bill Roper ikke snakker norsk. Er det virkelig nødvendig å fortelle leserne intervjuet er basert på en engelsk samtale? Det sier seg selv at vi ikke kan snakke norsk til Bill Roper, men vi publiserer naturligvis intervjuet på norsk. Jeg forstår ikke problemet. Men vi har oversatt intervjuet tilbake til engelsk og publisert det her slik at resten av verden også kan lese det: http://www.gamer.no/intervjuer/starcraft_ghost_eng/ Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Men vi har oversatt intervjuet tilbake til engelsk og publisert det her slik at resten av verden også kan lese det:http://www.gamer.no/intervjuer/starcraft_ghost_eng/ hehe, blir det ikke bare dobbelt så ille da, da? eller nei, man får jo i grove trekk vite hva han sa... Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 hehe, blir det ikke bare dobbelt så ille da, da? eller nei, man får jo i grove trekk vite hva han sa... Du jo får vite alt han sa til oss. Jeg forstår ikke helt, kan du forklare nærmere hva du her mener? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Det jeg mente med dobbelt så ille var bare at dere hadde oversatt oversettelsen, og da forsvinner kanskje litt av hans uttrykksmåter og liknende... Men jeg skjønner at dette ble pirk, og kommentaren var i opprinnelsen mest ment som ironi/sleivspark... Sorry! :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Det jeg mente med dobbelt så ille var bare at dere hadde oversatt oversettelsen, og da forsvinner kanskje litt av hans uttrykksmåter og liknende For å få det på det rene her, ettersom det virker som om ingen av dere har fått det med dere. Det er Gamer.no som har intervjuet Bill Roper. Vi har ikke oversatt intervjuet fra et annet magasin eller nettsted. Vi har tatt opp hele intervjuet på minidisc, og har dermed fått med alt han har sagt. Vi kan naturligvis ikke gjengi alt Bill Roper sa ordrett, da det ikke ville sett ut, og han ville virket som en idiot om vi hadde gjort det. Den engelske versjonen av intervjuet er dermed ikke en direkte oversettelse av den norske. Håper ikke jeg behøver å svare på mer flisespikkeri nå. Håper dere likte intervjuet i det minste. :-) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 gleder meg sinnsykt til d kommer....sikkert digg å kjøre goliath Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 For å få det på det rene her, ettersom det virker som om ingen av dere har fått det med dere. Det er Gamer.no som har intervjuet Bill Roper. Vi har ikke oversatt intervjuet fra et annet magasin eller nettsted. Vi har tatt opp hele intervjuet på minidisc, og har dermed fått med alt han har sagt. Vi kan naturligvis ikke gjengi alt Bill Roper sa ordrett, da det ikke ville sett ut, og han ville virket som en idiot om vi hadde gjort det. okaj, jeg skjønte at dere hadde gjort det, og NÅ skjønte jeg at dere ikke hadde oversatt tilbake til engelsk... my bad hele greia, men jeg er LITT mer våken enn jeg gir uttrykk for, dah... forresten et flott intervju, ganske kult å vite at dere får til sånt her i lille store gamer.no hvor mye skal du ha for en kopi av det opptaket...? Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 forresten et flott intervju, ganske kult å vite at dere får til sånt her i lille store gamer.no Vi er ikke så små som mange skal ha det til ser du. Dette er bare en forsmak på hva du har å vente fra oss fremover. ;-) hvor mye skal du ha for en kopi av det opptaket...? Du får høre med Erling Ellingsen som sitter på det. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg