TST Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hvem kjenner ikke til StarCraft-serien? Strategispillene fra kult-selskapet Blizzard som på sett og vis er med på å definere selve sjangeren. Med StarCraft: Ghost har Blizzard bestemt seg for å gå vekk fra PC-en, og heller forsøke seg på konsoll-markedet igjen. Gamer.no har vært på en pressevisning i Danmark, og blitt disket opp med en drøy to- timers presentasjon av spillet. Her er vår rapport. http://www.gamer.no/sniktitter/starcraft_ghost/ Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Vilt... Hørtes litt for kult ut... Særlig de store, 'episke' slagene... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=53749 Her og er noe Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=53749 Her og er noe De fleste bildene du finner der er spredt rundt på sniktitten og intervjuet vårt. ;-) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=53749 Her og er noe Nesten like kriminelt som å henge opp ei liste over billige varer fra rema på rimi Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 spillet kommer ikke til pc.... må... skaffe....ps2..... Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 spillet kommer ikke til pc.... må... skaffe....ps2..... Kommer ikke spillet til PC? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 syns vi skal være glade for at det i det hele tatt kommer ut multi-konsoll, jeg... var nok ikke bare jeg som gikk og murra i et par måneder etter lanseringa hvor det var snakk om at det skulle være eksboks-only... hmm, nå skal jo jeg (vi, familien) gå til anskaffelse av en slik en pseudo-PC, da men... sånn for prinsippets skyld er jeg glad for at det kommer på alle tre... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 spillet kommer ikke til pc.... må... skaffe....ps2..... om starcraft ghost kommer om 1 år, så er det i hvert fall uforsvarlig å kjøpe noe så teknisk utdatert Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 om det kommer til jul, da? lov å håpe, selv om det er Blizzard - dette er tross alt Blizzard på konsoll... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 spillet kommer ikke til pc.... må... skaffe....ps2..... om starcraft ghost kommer om 1 år, så er det i hvert fall uforsvarlig å kjøpe noe så teknisk utdatert hvorfor det? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 om starcraft ghost kommer om 1 år, så er det i hvert fall uforsvarlig å kjøpe noe så teknisk utdaterthvorfor det? uh-oh, now you did it - you unleashed the fury of the ferocious fanboy... :o Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 om starcraft ghost kommer om 1 år, så er det i hvert fall uforsvarlig å kjøpe noe så teknisk utdaterthvorfor det? uh-oh, now you did it - you unleashed the fury of the ferocious fanboy... :o he he snowman: fordi ps2 allerede nå er teknisk utdatert. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 om starcraft ghost kommer om 1 år, så er det i hvert fall uforsvarlig å kjøpe noe så teknisk utdaterthvorfor det? uh-oh, now you did it - you unleashed the fury of the ferocious fanboy... :o he he snowman: fordi ps2 allerede nå er teknisk utdatert. takk psilocybe, viste ikke om jeg skulle tørre å svare, siden tråden handlet om sc:ghost men kunne fort utviklet seg til en ny konsollkrig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 nåja. som man spør, får man svar. konsollkriger kan man fortsette i denne, denne, eller denne tråden. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ble skuffet da ghost ikke skulle komme til PC, men jeg har hørt en del snakk om StarCraft 2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg