Gå til innhold

Sniktitt på StarCraft: Ghost (Xb/GC/PS2)

Anbefalte innlegg

Hvem kjenner ikke til StarCraft-serien? Strategispillene fra kult-selskapet Blizzard som på sett og vis er med på å definere selve sjangeren. Med StarCraft: Ghost har Blizzard bestemt seg for å gå vekk fra PC-en, og heller forsøke seg på konsoll-markedet igjen. Gamer.no har vært på en pressevisning i Danmark, og blitt disket opp med en drøy to- timers presentasjon av spillet. Her er vår rapport.

http://www.gamer.no/sniktitter/starcraft_ghost/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

syns vi skal være glade for at det i det hele tatt kommer ut multi-konsoll, jeg... var nok ikke bare jeg som gikk og murra i et par måneder etter lanseringa hvor det var snakk om at det skulle være eksboks-only...

hmm, nå skal jo jeg (vi, familien) gå til anskaffelse av en slik en pseudo-PC, da men... sånn for prinsippets skyld er jeg glad for at det kommer på alle tre...:)

Lenke til kommentar
om starcraft ghost kommer om 1 år, så er det i hvert fall uforsvarlig å kjøpe noe så teknisk utdatert
hvorfor det?

uh-oh, now you did it - you unleashed the fury of the ferocious fanboy... :o

he he :)

snowman: fordi ps2 allerede nå er teknisk utdatert.

takk psilocybe, viste ikke om jeg skulle tørre å svare, siden tråden handlet om sc:ghost men kunne fort utviklet seg til en ny konsollkrig :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...