Requi Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Noen som har noen erfaringer med dette rimelige stativet? Tenkt å bli brukt hovedsaklig til EOS 400D'n, men også et Sony Hancycam miniDV videokamera. Endret 26. oktober 2008 av Requi Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er også på utkikk etter stativ. Hvilken butik var dette? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Det lignet veldig på mitt gamle, for å si det sånn holdt det ikke til Canon 30D med batterigrep og objektiv.... Veldig ustødig, og til slutt bare falt hodet av... (Heldigvis i kontrollerte former). Nå er ikke 400D like stor, men hadde vel kostet på meg et par hundrelapper til og kjøpt dette. Går for å være det beste billigstativet. Er også på utkikk etter stativ. Hvilken butik var dette? Tips: Sjekk lappene i bakgrunnen...... Endret 25. oktober 2008 av awesnes Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg må si dette så ut som noe billig ræl. Vi pleier å anbefale Velbon Sherpa 600 R som det billigste stativet du bør kjøpe. Og det er en grunn til det. Tom Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Og det er alt annet enn en fordel at beina "henger sammen" med midtstolpen, iallefall hvis man ønsker å fotografere i ulendt terreng. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Vi har jo allerede tatt en runde med deg ang stativ til kameraet ditt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1020751&hl= Og nå skal du kjøpe noe som er enda verre? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Jeg er bare ute å dypper tåa i vannet, Petter. F. eks, vil "90 graderen" holde seg greit med en vekt på 800g på? Endret 25. oktober 2008 av Requi Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har et sånt. En smule ustabilt når det står 90 grader, og håndtaket som er på det knakk i går. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg er bare ute å dypper tåa i vannet, Petter.F. eks, vil "90 graderen" holde seg greit med en vekt på 800g på? Jeg har et likt, så og si det heter e-BENK, men ut i fra bildene dine ser det helt likt ut. Jeg fikk det til videokamera for noen år siden. Jeg fant det frem i går for å teste det litt mer, og det som fungerer dårlig er den ekstra metallknappen som står ved siden av skruen. Når jeg stiller kameraet på 90 så siger kameraet mitt ned av og til. Videokameraet har et ekstra hull under slik at den metallknappen låser seg inn i det, men det har jeg ikke på D40'en. Jeg har tidligere bare brukt det uten å prøve 90 grader. Jeg kommer til å kjøpe et Velbon Sherpa 600R e.l. for kameraet og beholde det jeg har for videokameraet. Vil ikke anbefale dette stativet, nei... Endret 26. oktober 2008 av Epp Lenke til kommentar
aob Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Slutt og let etter billige stativ,du blir aldri fornøyd med noen av de, kjøp "sherpaen" til kr 800,- lykke til Lenke til kommentar
coban Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Disse stativene går under mange navn - jeg ville heller lagt inn penger i manfrotto eller sherpa. Endret 26. oktober 2008 av coban Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå