stasomfaen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hei! Med tanke på styrketesten, sikkert mange har lest om som vi skal ha på skolen, vi jeg få tak i et program så fort som mulig. Men jeg trener ikke BARE til testen, vil også trene til vanlig og bli i god form. Jeg har lyst på lange muskler, ikke bli bodybuilder som har dårlig utholdenhet. Vil bli veldig sterk, men samt. kunne klare lange distanser, og være generelt i god form, ikke med tanke på å se mest mulig arnold ut. Kan godt ha lange, men ikke så veldig høye muskler men være skikkelig sterk. Er det mulig? Noen som har forslag eller vet om noe? Eller må man tøye for å få lengre muskler? I såfall, har noen forslag til det også? Takk. Endret 25. oktober 2008 av robbern9292 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Musklenes form er genetisk bestemt. Om du får større muskler, vokser de på samme måte uansett hvordan du trener de, så lenge det er samme muskel som vokser. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvis det i det hele tatt var mulig, hvilke fordeler tror du at lengre muskler kommer til å gi deg? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 En kan skryte til vennene sine og si at "jeg er ikke sånn derre boler, jeg trener hardt og ORDENTLIG med mange reps så jeg får lange og sterke muskler, i stedet for sånner stygge oppblåste bolemuskler!" og flire av "bolerne" på gymmet. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Ja, vil ikke bole meg.. Bare trene og spise vanlig... Uten boler og masse sånn dritt folk tar i tillegg. Har ikke behov for å bli Arnold 2. Så det er genetisk bestemt altså? Det er bra. Men har tøying noe effekt på noe måte? Bare lurer. Jeg tror at folk som ikke blir oppblåste av muskler kan holde ut lenger når det gjelder løping, sykling etc. Har hørt det av mange. Og syns det ikke er noe fint med så store muskler som nesten er større enn hodet... Endret 25. oktober 2008 av robbern9292 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Vel, da må du trene styrkeprogram. Det tar uansett MANGE år å få så store muskler at det blir et problem. Den eneste grunnen til at folk som får store muskler blir mindre utholdende, er at de store musklene veier mer. Tøying har masse effekt, men ikke på lengden på musklene. Du kan ikke se på noen at de har tøyet mye, med minre de driver og tøyer ut/turner foran deg. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Okay. Takk for svar. Får vel prøve å skaffe et program. Er det noen som har noen sider eller noe? Nybegynnerprogram. Vil starte bittelitt rolig for å trene opp sener og sånt, men nok til at jeg kan bygge litt muskler. Har 0 peiling på trening egentlig, så det hadde vært greit med hjelp til program sånn sett. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja, vil ikke bole meg.. Bare trene og spise vanlig... Uten boler og masse sånn dritt folk tar i tillegg. Har ikke behov for å bli Arnold 2. Så det er genetisk bestemt altså? Det er bra. Men har tøying noe effekt på noe måte? Bare lurer. Jeg tror at folk som ikke blir oppblåste av muskler kan holde ut lenger når det gjelder løping, sykling etc. Har hørt det av mange. Og syns det ikke er noe fint med så store muskler som nesten er større enn hodet... for å si det sånn det er nok ikke no faer for at du blir i nærheten av arnold en gang så bare slapp av du.. større muskler enn hodet faktisk, da kan ikke hodet ditt være rare nøtta Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Du har vel hørt om litt overdrivelse? Selvfølgelig kommer jeg ikke til å bli arnold, men jeg vil heller ikke ha klumpemuskler.. Skjønner du nå? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det tar mange år med målrettet trening og spising for å få "klumpemuskler". Det er respektløst, teit og naivt av deg (og alle de andre som gjør det) å si at du ikke vil trene hardt fordi du ikke vil ha store muskler. Rett og slett. Så bare slapp helt av og tren hardt, du har bare godt av det. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Jaja, har ikke peil på det jeg, så da antar jeg at jeg bare kan starte med et program uten å være redd for noe som helst? Da skal du nok ikke høre noe mer klumper fra meg Endret 25. oktober 2008 av robbern9292 Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Du vil nok ikke kunne gå på trening en dag, og så våkne opp dagen etterpå med store klumpete muskler. Det tar såpass lang tid, at det vil være helt umulig for deg å ikke oppdage det tidsnok til å stoppe for å si det sånn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er ikke bare å finne et program og sette i gang. Du kan støte på MANGE problemer, men ett av dem er ikke for mye muskelvekst Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Skjønner ^^ Tenker å prøve 5x5 rep programmet? Ok det? Blir vanskelig for meg å skreddersy et liksom. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 www.stronglifts.com Les e-boken du finner der før du begynner. Kjenner du noen som kan teknikken her? Det er jævlig viktig å kunne teknikk, både for å se resultater og for ikke å skade seg. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Kan ikke noe særlig teknikker :/ Tenkt til å lære meg det... Må lære meg det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei! Med tanke på styrketesten, sikkert mange har lest om som vi skal ha på skolen, vi jeg få tak i et program så fort som mulig. Men jeg trener ikke BARE til testen, vil også trene til vanlig og bli i god form. Jeg har lyst på lange muskler, ikke bli bodybuilder som har dårlig utholdenhet. Vil bli veldig sterk, men samt. kunne klare lange distanser, og være generelt i god form, ikke med tanke på å se mest mulig arnold ut. Kan godt ha lange, men ikke så veldig høye muskler men være skikkelig sterk. Er det mulig? Noen som har forslag eller vet om noe? Eller må man tøye for å få lengre muskler? I såfall, har noen forslag til det også? Takk. Noen som vet kravene til de forskjellige karakterene? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja, det er jo det jeg sier. Derfor spør jeg om du kjenner noen som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Har egentlig ikke det... Ikke som jeg kommer på i farta. Eller jo... Bestefaren min kjenner en som har drevet aktivt med trening. Kanskje han kan hjelpe. Hei! Med tanke på styrketesten, sikkert mange har lest om som vi skal ha på skolen, vi jeg få tak i et program så fort som mulig. Men jeg trener ikke BARE til testen, vil også trene til vanlig og bli i god form. Jeg har lyst på lange muskler, ikke bli bodybuilder som har dårlig utholdenhet. Vil bli veldig sterk, men samt. kunne klare lange distanser, og være generelt i god form, ikke med tanke på å se mest mulig arnold ut. Kan godt ha lange, men ikke så veldig høye muskler men være skikkelig sterk. Er det mulig? Noen som har forslag eller vet om noe? Eller må man tøye for å få lengre muskler? I såfall, har noen forslag til det også? Takk. Noen som vet kravene til de forskjellige karakterene? Det varierer fra skole til skole tror jeg nok. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Du har vel hørt om litt overdrivelse? Selvfølgelig kommer jeg ikke til å bli arnold, men jeg vil heller ikke ha klumpemuskler.. Skjønner du nå? jeg har hørt om overdrivelse ja, og skjønner hva du mener, men er så utorlig teit og se fjortisser som er redd for å trene fordi de tror de blir store over natta, og kommer til å se ut som stallon eller arnold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå