Dunno1987 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hei! Har et merkelig problem med internett på gamer pc'en... Når jeg skal gå inn på nettet får jeg opp dette: Connection Interrupted The connection to the server was reset while the page was loading. The network link was interrupted while negotiating a connection. Please try again. Får denne på alle sider, UNTATT logmein.com, som er en side som tilbyr remote desktop. Kommer fint inn på denne sida, får logget inn og tatt over serveren jeg har stående. Er den jeg skriver dette gjennom forresten... Har prøvd ipconfig /release og /renew, testet /flushdns, kan pinge både vg og hardware, kan kjøre tracert og komme frem, 14-15 ms latency til vg for eksempel. Har restartet maskinen et par ganger, har avinstallert firefox helt og lagt inn på ny, har testa med opera, ikke noe fungerer. Bare logmein.com. Har ikke IE installert, fjernet det fra installasjonsplata jeg brukte. Får heller ikke lov til å installere den, har testa... Kommer heller ikke inn på routeren, på ip 10.0.0.1. Får opp samme feil der, med timeout. Begynner å bli veldig frustrert, håper noen kan hjelpe! Mvh Lars Update: Reinstallerte maskinen i stedet for å fikse... Tok en time, inkludert lage og spise middag Custom install ftw! Endret 25. oktober 2008 av Dunno1987 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå