Footy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Tenkte jeg skulle ta å plante chilli for morro skyld. Tok vare på frøene fra en chilli her om dagen så de har jeg.. Hva jeg lurte mest på er om det er noe jeg må vite før jeg planter de.. - Mengde lys - Mengde vann - Mengde jord Og sist og mest viktig, hvordan får de så sterke som mulig? takker Edit: Leif i emne Endret 26. oktober 2008 av Footy Lenke til kommentar
Gjest medlem7055 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tenkte jeg skulle ta å plante chilli for morro skyld. Tok vare på frøene fra en chilli her om dagen så de har jeg.. Hva jeg lurte mest på er om det er noe jeg må vite før jeg planter de.. - Mengde lys - Mengde vann - Mengde jord Og sist og mest viktig, hvordan får de så sterke som mulig? takker For mye jord tror jeg er vanskelig å få til Mer, jo bedre. Lys tror jeg også at mere er bedre. Vann vet jeg ikke, men vokser ikke chili i tørre strøk? Isåfall vann jevnt og ofte de to første ukene, for så å la den øverste jorda tørke mellom hver gang du vanner dem senere. Et råd kan være å stikke på plantasjen. Der selger de chilifrø, og bakpå pakken står det en kort beskrivelse av hvordan planten skal dyrkes. Lykke til Lenke til kommentar
WASD Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tror ikke panteautomater tar i mot chilli, desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå