Smurfn Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 hvordan gjør jeg det? har litt peiling på pc, har satt sammen pcer en del ganger før men aldri med sli... har sett at det er en sånn sak mellom skjermkortene.. fulgte ikke med noe sånt på skjermkortet mitt... (hvis det skal det) forresten en KN1 SLI Lite som det skal settes på. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Den "saken" som skal settes på skjermkortene er en SLI bro, denne skal ha fulgt med hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Har ikke gjort det selv men; Du må ha en SLi Bro (Følger med Hovedkort/Skjermkort) Hovedkort som støtter SLi (Ser ut som du har det) God nok PSU Vet ikke hvilken "versjon" av kortet du har, men her er det mange forskjellige Endret 25. oktober 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Den "saken" som skal settes på skjermkortene er en SLI bro, denne skal ha fulgt med hovedkortet ditt. det jeg mistenkte... denne saken her ligger mellom pci-e slottene men ser ikke hvordan den kan sette sammen skjermkortene.... har førøvrig en annen sånn sak fra et annet hovedkort (asus det og) som ser mer ut som passer Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Utrolig dårlig kvalitet :S Det står vel noe sånt som: (opp ned) Single Video Card ASUS Patent Pending Dual Video Cards Ser ut som en sli bro det ja Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Var veldig dårlig bilde, men vis det er en sli bro så skal du løsne den og feste den oppå skjermkortene. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Utrolig dårlig kvalitet :SDet står vel noe sånt som: (opp ned) Single Video Card ASUS Patent Pending Dual Video Cards Ser ut som en sli bro det ja er noen "clips" som holder den fast også så ser ut som skal gå an og ta ut edit: skal prøve og ta et bedre bildet Endret 25. oktober 2008 av Jo Vegard Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 du trenger ingen form for SLi bro for å kjøre SLI.. ikke jeg i allefall.. SLI broen er bare der for å ta vekk belasting av båndbredde på hovedkortet. Men når man snakker om kraftigere kort og man har begynt å maxe båndbredden på hk, da må man ha SLi bro. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 får ikke tatt noe bedre bildet, men jeg ser ingen vei for at den skal festes på skjermkortet... det ser ikke ut som en "vanlig bridge" som på det bildet med mange bro'er på... men en annen bridge til egentlig et annet hovedkort her i huset passer... mulig og bruke det? (asus det og) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Vell hos deg er det litt annerledes. Det du må gjøre er å ha en SLi bro, det skal være i esken om du ikke har rotet det bort, enhver seriøs HK produsent som støtter SLi slenger med SLi broer med HKet. Uansett, den saken du har der skal IKKE fjernes, om jeg husker rett så skal den vendes eller lignende for å sette HKet i SLi modus. Dette er videre forklart i manualen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) WOPS!! liten noob feil... er egentlig ikke hovedkortet det sto på boksen... hah... er asus a8n-SLI rota det fram i huset her og bestemte og prøve det.. siden hk mitt er sykt.. cden til det hovedkortet som boksen påsto at den inneholdt ligger der så bare antok at det var det... manualen manglet... fant ikke manualen siden dette hovedkortet ikke lignet det som det sto at det var... men fant manualen nå... står at jeg må bytte side på det sli kortet ja takk Endret 25. oktober 2008 av Jo Vegard Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Manualen finner du på ASUS sine download sider om du velger socket 939 under hovedkort og A8N SLI... Eller om ASUS sine skrotlinker funker da: http://dlsvr.asus.com/pub/ASUS/mb/socket93...068_a8n-sli.pdf For å være mer spesifikk, se side 80 i den manualen du har blitt linket til, alt av info er der. Endret 25. oktober 2008 av 007CD Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har en venn med lignende hovedkort. Når du skal kjøre SLi, så skal du snu på den brikken du tok bilde av. Nå står den med "Single Video Cards" siden i, mens når du skal ha SLI, så skal du ha den inn med "Dual Video Cards" siden i. Når du har gjort det så setter du inn begge kortene, kobler til strøm og kobler på SLI-broa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå