Constantine Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er sikkert et tema et sted om dette, men je finner det itte. Je har fått en HD-PVR 102-CT dekoder/opptaker fra Canal Digital. Har itte hatt noen problemer i det heletatt inntil igår:( Da fikk je en hel masse feilkoder og andre ting som stod i displayet. Snakket med Canal Digital og fikk beskjed om at de sender meg en ny dekoder/opptaker og så skulle je sende den gammle tilbake. Det er jo ingen problem. MEN... Så har jo je da tattopp en del ting på den gammle dekoder/opptaker'en og har sett land og strand rundt om muligheten til å overføre dette til den nye dekoderen eller en ekstern hardisk. Ifølge Canal Digital så er USB og Ethernet utgangen er deaktivert. Grunnen er jo det vanlige at man skal forhindre at det blir lagt ut på nett. Det er jo da itte min hensikt, je vil ha det fordi det er noe je vil se oppigjen ved en seinere anleding da je itte bestandig har tid til å se filmer der og da. Det je lurer på er da om det finnes en måte å aktivere Ethernet eller USB utgangen, eller annen måte få overført det fra den gammle dekoder/opptakeren til den nye dekoder/opptakeren eller en ekstar USB hardisk???? Eller må je kjøpe en DVD opptaker og flytte det over på den måten?? 1 Lenke til kommentar
havarsak Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei, fikk du orden på dette? Går det an å hacke ethernet porten slik at den åpnes? Dersom dette gjøres - hva kan man da gjøre? Det eg ønsker er å streame video fra ein ekstern harddisk til TV'en. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå