Fin Skjorte Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hadde det vært anledning å lage en utgave til diskusjon.no som er beregnet til mobil. Noe ala www.vg.no/iphone. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dette savner jeg også. Har en N82 me wLan, men er ikke helt det samme og bruke mobilen som PC'n, vet at hardware.no, amobil.no, gamer.no, osv, har egne mobil versjoner av sidene sine. Kanskje noe for Diskusjon.no også? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har dere testet "Lo-Fi-versjon" linken nederst i forumet? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja! Hjelper det på mobilen? Tar ikke lang tid og laste på mobilen, men er bare vanskelig og bruke Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Diskusjon.no funker fint på min telefon ihvertfall. Hender bare jeg blir automatisk logget ut ofte. Vet ikke hva det skyldes jeg? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har dere testet "Lo-Fi-versjon" linken nederst i forumet? Den er for lo-fi etter min mening. Jeg vil fremdeles kunne være innlogget, se mine innlegg osv - men uten all grafikken, fullstendige menyer osv. En mellomting hadde vært strålende. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Den er for lo-fi etter min mening. Jeg vil fremdeles kunne være innlogget, se mine innlegg osv - men uten all grafikken, fullstendige menyer osv. En mellomting hadde vært strålende. Er enig i den. Eksempelvis så kunne kategoriene bli organisert som på www.iportalen.no Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 www.mini.opera.com Simple and easy. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Nå er det ikke browsere vi etterspør, men at diskusjon.no kunne ha en layout som gjør besøk enklere med de bitte små skjermene. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Diskusjon.no fungerer da ypperlig på Iphone, har surfet forumet på iphonen mange ganger. Opera mini er også veldig ypperlig til å surfe diskusjon.no med, og du får også forhåpentligvis lavere surfepris. Har som sagt både brukt opera mini og iphone til surfe forumet med, og har ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det er ingen problemer med det, det er bare kronglete og vannskeligere å navigere når man får skjerm som egentlig skulle vært en 17" presset innpå en 3.5" .. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Diskusjon.no fungerer da ypperlig på Iphone, har surfet forumet på iphonen mange ganger. Opera mini er også veldig ypperlig til å surfe diskusjon.no med, og du får også forhåpentligvis lavere surfepris. Har som sagt både brukt opera mini og iphone til surfe forumet med, og har ikke hatt noen problemer. Kan heller ikke si jeg har hatt problemer, untatt at man blir utlogget hver gang man gjør noe annet, men det er veldig kronglete på en iphone synes jeg. Ender som regel opp med å trykke på en masse jeg aldri ville trykke på når man skal scrolle til siden eller zoome inn/ut, så en dedikert applikasjon med forumets viktigste elementer mer lagt opp for mobilbruk støtter jeg fullt ut. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg vil også ha en iPhone Klient Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg