diddzter Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Her er et knall bra tips til psp brukere Her er et konge GRATIS program til å konvertere og synce alle mulige musikk bilde og video filer til PSP format. Er DVD jon som har laget programmet. den syncer også hele playlister!! funker på mange andre mobiler ipods iphone osv osv... www.doubletwist.com les mer her http://psp-mediasync.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det finnes hundrevis av programmer som konverterer til PSP'formater da. Så hva er så mye bedre med det programmet? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Søk Psp Converter på Google kanskje? Lenke til kommentar
diddzter Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 mulig det er meg som ikke har lett bra nok, men dette programmet gjør konverteringen når du kopierer filen over til PSPen i en operasjon. og jeg kan bruke min nokia N82 også kan man synce hele playlister rett fra Itunes. savner mer avanserte innstillinger på video konverteing siden da.. Har ikke funnet noe annet program som gjør dette, men tar gjerne imot tips!! mulig det er meg som ikke har lett bra nok, men dette programmet gjør konverteringen når du kopierer filen over til PSPen i en operasjon. og jeg kan bruke min nokia N82 også kan man synce hele playlister rett fra Itunes. savner mer avanserte innstillinger på video konverteing siden da.. Har ikke funnet noe annet program som gjør dette, men tar gjerne imot tips!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå