Gå til innhold

Hva drive egentlig Jetix med?

Anbefalte innlegg

Hei...

Siden jeg første gangen så Glalctik Football på Jetix, har jeg blitt hekta, og var meget glad når de for en liten tid tilbake begynnte å vise sesong to av denne serien i helegene kl 10:00...

Vel, til min store overraskelese og medfølgende skuffelse, viste de i dag første episode fra sesong 1 av alle ting... Hvorfor i alle dager forandrer de på programmet, og viser den første sesongen, og det uten å si fra på kanalen eller på hjemmesiden deres??

Mener det er utrolig dårlig av Jetix å starte den nye sesongen, for så plutselig å vise fra sesong 1 isteden...

Er det noen som har en vettug forklaring på dette??

Prøvde å finne en mail adresse til Jetix i Norge, men kunne ikke finne en, og jeg ringer for pokker ikke til kontoret i England, hvor basen for hele Skandinavia er... Om noen skulle ha en mail adresse til Jetix Norge, vær så snill og post den her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men hadde det ikke vært en ide og muligens legge informasjonen ut på f.eks diverse nett baserte tv guider, eller også via EPG, så folk vet hvilken sesong de viser da??

Er jo utrolig irriterende når en forventer å se fortsettelsen på en ny sesong i en hvilken som helst serie, også viser se den første sesongen fra stareten av istendenfor...

Bare lurer på hvorfor de gjør det på den måten de har gjort det på i dette tilfellet, når de da trosallt har vist den nye sesongen i helgen, og resprise av første sesong på hverdager..

Virker bare litt rart at de plutselig viser første sesong også i helgene på samme tdspunkt som den nye sesongen har gått på frem til nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...