Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mener hun det, mon tro?

Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

*Poster som gjest, da det er flere jeg kjenner som er her*

Hei!

Er en jente jeg er ganske interessert i. Møtte hun på fest, og har møttes et par ganger etterpå. En gang når vi bare spiste og kino andre gangen.

Dilemmaet her er at hun på en måte holder på med en kar. For han er det mest "pleasure" tror jeg, og jeg spurte om hun likte han. Da svarte hun at hun ikke visste for de traff hverandre veldig sjelden, så hun var ikke sikkert på hvordan det stod til.

Jeg fortalte hun hvertfall at jeg likte hun, og hun sa da at hun gjerne ville fortsette å treffe og henge med meg som venn, hvis det var greit for meg. Jeg sa selvfølgelig at det var greit! Hun sender meg koselige meldinger hver dag etter dette! Er dette noe jenter gjør selv med mennesker de ikke er noe interessert i? Jeg ville hvertfall ikke sendte meldinger til en jente jeg bare ville ha som venn hver dag:P Eller kan det hende at hun faktisk er interessert, men ikke sa dette pga han andre karen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dette noe jenter gjør selv med mennesker de ikke er noe interessert i?

Kort og greit - ja.

Jenter og gutter kommuniserer gjerne litt forskjellig, og jenter kan godt sende "koselige" meldinger til andre uten å legge mer i det enn at de er hyggelige. Dessuten, ut ifra det du skriver sitter du antagelig i vennefella allerede...

Som Nickless skriver - move on.

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar

Hun bruker deg som leketøy, uten en gang at du får leke med henne. Klassisk kvinne. Drit i henne, hun fortjener deg ikke. Venn du liksom... Det er slik jenter sier "Du er grei nok å få oppmerksomhet fra, og du kan gjerne gi meg gaver, men du er en tapre i kampen om min gunst. Det er da menn ofte svarer "javel" som en logrende valp. Mens det menn burde gjøre er å be dama dra til helvete og aldri vise henne noen som helst form for interesse noen som helst gang igjen. Skjerp deg gutt og få deg litt stolthet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...