Gå til innhold

Kjøp av 125ccm cross

Gjest medlem-128014

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

ytelsess messig er de fleste cross sykkler relativt like. på høyt niva er det personen som sitter oppå som teller. Men til ditt bruk så er det jo driftsikkerheten som teller. Etter hva jeg har erfart har kawasaki en utrolig bra drift sikkerhet. har selv kjørt kawasaki siden 1999 og nesten ikke hatt problemer med mine sykkler. Bare sørg for og dyse om sykklen med tanke på at den blir kjørt på en heilt anna måte på jorder etc presset hardere og blir varmere. sørg også for og vedlikeholde sykkelen bra. Smøring av beveglige deler skifte filter og olje etter et vist antall timer.

Mvh Proxer

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
sikkert ganske seint svar, men skal du ha cross sykkel, er Honda et klart valg. har selv husqvarna sykkelen. noen som mener de er bra, og noen som mener de er dårlige. de er greie nok, men ikke som kvaliteten til Honda og Yamaha.

kan jeg få lov til og spørre deg hvorfor Honda er et Klart valg ? hva er så mye bedre på en honda enn på en Kawasaki ? Suziki ? KTM ? Kvalitets messig er det fleste Sykkler idag gode. Det hele ligger i dine hender. er du flink med vedlikehold smøring dysing etc er det lite problemer med sykklene nå til dags.

Lenke til kommentar

Honda kan du trygt kjøpe. Hvordan sykkelen har blitt brukt og stelt har MYE mer å si enn merket. Stort sett når det gjelder kjente merker som Honda, Kawazaki, Yamaha etc. så bør du konsentrere deg mer om sykkelens stand enn å henge deg opp i merket.

Hvis sykkelen heter Youngshingelingwangdingabing 125 og koster 3999,90,- ville jeg heller nølt litt, samme hvor strøken den ser ut. :p

Lenke til kommentar

Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki er samme ulla!

de har noen minimale forskjeller fra år til år men det er heller skjeldent den ene skiller seg fra den andre...

jeg ville styrt unna alt som ikke er av japansk merke, og ikke kjøpt noe som er gammlere en 2000 å da ikke betale mer en 8000.

du kan få CRF'n min for under 16000 å det vell engentil ikke annet feil med en at den er så gammel som den er.

Kjøp en 2008, få deg lisene, kom deg på en bane og kjør på orntli! grusvei kjøring blir aldrig det samme etter det :)

Ps. Det er like ulovelig å kjøre en uregistrer sykkel på privatvei som på offentligvei

Endret av Barret_wallace
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
sikkert ganske seint svar, men skal du ha cross sykkel, er Honda et klart valg. har selv husqvarna sykkelen. noen som mener de er bra, og noen som mener de er dårlige. de er greie nok, men ikke som kvaliteten til Honda og Yamaha.

kan jeg få lov til og spørre deg hvorfor Honda er et Klart valg ? hva er så mye bedre på en honda enn på en Kawasaki ? Suziki ? KTM ? Kvalitets messig er det fleste Sykkler idag gode. Det hele ligger i dine hender. er du flink med vedlikehold smøring dysing etc er det lite problemer med sykklene nå til dags.

veldig seint svar, men det kryr av aftermarked parts til Honda, og de har lagd motorer veldig lenge.

Er en grunn til at store deler av motocross toppen kjører Honda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...