PROuser Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Skal bestille en prosessor, Men vil ikke ha den altfor dyr.. Men jeg skal ha den i posten på tirsdag! Hvilke nettbutikker kan jeg stole på at de sender varen mandag morgen, med fraktmetode som tilsier at jeg har den tirsdag etter jobb? (bor på sørlandet..) Har dårlig erfaring med Amentio.. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Mandag er en dag med ofte forsinkelser pga alle ordrene fra helga skal kjøres. Men jeg vet at både navitel og komplett pleier å klare det. Det er vel kanskje noen med hentebu på sørlandet? tenker på multicom eller ps. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det finnes ingen butikker som garantert kan levere innen 2 dager. Det er Posten, DHL som leverer pakkene. Eneste mulighet du har er å bestille via ekspress over natten eller andre slike hurtigalternativer, men de koster dog mer. Selv da finnes det ingen garanti at de leverer innen 2 dager. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ta deg en tur innom datakjeden og kjøp deg en e8500:) eller e8600 for den sakt skyld.. de er noen 100kr billigere enn komplett, og dette kan du kjøpe i butikk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå