HelloKjersti Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Her er 16 dingser for deg som vil tilbake til røttene. Les mer Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ikke enda en bilde nyhet Og kan dere ikke fikse en egen "rute" i forumet med nyheter fra tek slik at man slipper at de dekker til de virkelige nyhetene. Og disse nyhetene er bare teite, de "reklamerer" for ting folk flest ikke bryr seg om. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Selger Play.com gadgets til utlandet nå? hadde lyst på zapperen, men den selges da kun til folk i uk. i så fall lurer jeg på artikkelforfatter på denne artikkelen Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 hehe, det gamle telefonrøret er genialt. hadde vært morsomt å vært på fest, hørt telefonen ringe, og fisket det røret ut av jakka. spesielt bra om en har en klassisk ringelyd Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hva skjer med disse meningsløse bildenyhetene? Har dere ikke noe bedre å skrive om? De kan være litt morro, men ikke legg de som toppsak, og presenter gadgetsene i en artikkel, ikke bare sleng opp ett bildegalleri! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 å jeg savner the incredible machine Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Flott at dere hvert fall har funnet gagdets andre steder enn how thinkgeek.com. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Leser ikke skribentene svarene brukerne legger til denne typen "artikler"? Vi liker de ikke. Det er bare masse bildetull. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg hadde faktisk The Incredible Machine på floppydisk, lånt av en kompis.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Blablabla. Whine whine whine. Jeg vil ha et trappetroll igjen. Husker jeg kjøpte titals av de derre, helt til mamma sa jeg ikke fikk lov pga at de ble ødelagt hele tiden. xd Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Artig, men hadde vært bedre hvis det var litt mer tekst om hvert objekt, hvilken betydning innretningen hadde for popkulturen/teknologien, osv. osv. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kan ikke helt si at jeg savner floppydisken nei.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) heh, mindre politelig lagringsmedia skulle en lete lenge etter. men jeg kunne virkelig ligt å sett at vi igjen fikk ett lagringsmedia solgt i 10-pakke og som ikke krevde spesiell programvare for å skrive til... gjerne med 8GB eller bedre kapasitet pr enhet. Endret 25. oktober 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hørt om minnepinner? (Wow, du får faktisk 8GB minnepinner i 10-pakke!) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 prisen er direkte stiv sammenlignet med en boks to-lags dvd-r dessverre Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Sett at man har et oppegående OS (xp eller nyere / linuxdistro av nyere dato / bsd versjon av nyere dato) så kan man jo brenne cd'er fra "utav det blå". Eldre OS (iaf windows) trenger drivere til minnepinner på lik linje med cdbrenningsprogramvare. Sååå..... Og anyway.... play.com sender da ikke gadgets til norge? Endret 26. oktober 2008 av JKJK Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 greit nok at en finner brenneprogrammer innebygget i filbehandler, men det er da enda ikke snakk om "dra og slipp, vent til lyset slukner, ta ut media" med cd/dvd? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det er nesten sånn på Mac Minien min, bare med unntak av at jeg må trykke "brenn CD-plate" i tillegg Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det er nesten sånn på Mac Minien min, bare med unntak av at jeg må trykke "brenn CD-plate" i tillegg og det er teknisk sett mulig i xp også, drop filene på brenner, sleng inni plata og en skal være i gang. aldri brukt det, siden jeg stoler ikke på microsoft til å lage brukbar støtte (tror ikke den tygger iso en gang). Lenke til kommentar
ryback Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg kjøpte en Slinky på et kjøpesenter i USA i sommer. Jeg har dessverre ikke fått testet den i en rulletrapp ennå! Endret 6. november 2008 av ryback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå