rottiz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hei, skal kjøpe meg ny bærbar pc, den jeg titter på nå har forskjellige skjermkort; -Intel Graphics Media Accelerator X3100 -nVidia GeForce 9300M-GS skjermkort med 256MB dedikert minne -Intel® GMA 4500M intill 1759MB delt minne, støtter DX 10 -Grafikk : TBA (ikke hørt om engang?) Hvilken er best? Tror egentli jeg vet men må forsikre meg :-) Å foresten, er T3200 en grei prossessor? Mvh Endret 25. oktober 2008 av rottiz Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tror nok det er nVidia-kortet. Kan du gi en link til selve PCen? Lenke til kommentar
branick Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Når det står TBA betyr det "to be announced", dvs de har ikke bestemt hvilket kort de skal ha i den maskinen, eller de vil holde det skjult opptil lansering Av de kortene ville jeg sagt at ingen av de er utpregede spillskjermkort for din nye laptop, alle er av typen "integrert" med litt lånt minne fra arbeidsminnet du har i maskinen, samt litt minne på egen hånd. Hva kommer du til å spille hovedsakelig da? Kan jo hende at kortene har nok futt for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå