Sopps Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hva syns du? var det ikke godt med Lion King i barndommen? jeg elsket filmene. selv om de var på VHS. da jeg såg navnet på filmen i dag måtte jeg bare laste ned alle sangene til filmene. spillet kom rett ned på hardisken og. så nå spiller jeg for hande livet og nyter øyeblikkene selv om jeg skal på jobb kl. 07:00 i dag. skriv dine øyeblikk sammen med Lion King. slipp følelsene løs. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja, enig. Helt klart den beste filmen fra disney. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Lion King er classic. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 For ikkje å snakke om spelet! Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg huske spillet spilte det ganske mye egentlig og filmene, enda geniale. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) her kan du laste ned spillet gratis. level 4 er vanskelig.. http://www.games4win.com/download/lion-king Endret 31. oktober 2008 av Sopps Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Filmene var geniale ja, liker best lion king 3. Den der timon og puma forteller sin historie, utrolig morsom Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei, nei, nei. Må kjøre old school. Den første filmen som er fet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå