L_a_s_s_e Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei. Vi er en guttegjeng på 5 stykker og har begynt planleggingen til sommerferien, men hvor drar vi? Vi er ute etter fest, skandinaviske jenter, jenter og fyll. Vi har sett litt på Magaluf, Ios og Kos. Er det noen steder dere anbefaller? Trenger tilbake meldinger fra dere som har vært på en lignende tur! Takker for alle svar Lenke til kommentar
L_a_s_s_e Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei.Vi er en guttegjeng på 5 stykker og har begynt planleggingen til sommerferien, men hvor drar vi? Vi er ute etter fest, skandinaviske jenter, jenter og fyll. Vi har sett litt på Magaluf, Ios og Kos. Er det noen steder dere anbefaller? Trenger tilbake meldinger fra dere som har vært på en lignende tur! Takker for alle svar Ingen som har noen innspill? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 De jeg kjenner som reiser på slikt har vært fornøyd med Sunny Beach, Magaluf, osv - de vanlige stedene med andre ord. Siden dere sikkert vil få en "identisk" opplevelse på disse stedene, ville jeg satt hovedfokus på kronekurs og pris, slik at dere får mest ut av pengene. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ibiza vis dere liker og feste! Lenke til kommentar
ks84 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hallo! Jeg har vært i magaluf og det er en fin strand der og mye nattliv, men jeg kan også anbefale agia napa bra med natt liv sies også at det er den nye "ibitzia"Lykke til med reisemålet:) Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Magaluf, Aja Napa, Ibiza eller Sunny Beach tror jeg kunne vært bra^-^ Kanskje også ett sted på Kreta? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 vil også anbefale kreta, billig mat, fine strender og mange nordmenn som drar ditt Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei Vi var en gjeng som dro til Sunny Beach i sommer. VELDIG bra uteliv. Dødsfin strand. Og det beste, alt er så sinnsykt billig. Annbefaler det på det sterkeste. Lenke til kommentar
ToMaTsSuPpA Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei.Vi er en guttegjeng på 5 stykker og har begynt planleggingen til sommerferien, men hvor drar vi? Vi er ute etter fest, skandinaviske jenter, jenter og fyll. Vi har sett litt på Magaluf, Ios og Kos. Er det noen steder dere anbefaller? Trenger tilbake meldinger fra dere som har vært på en lignende tur! Takker for alle svar Var i magaluf sommeren 2008. Skal DEFINITIVT tilbake, kan ikke beskrives hvor bra det var! Alkohol hele dagen lang, lange dager i bakrus på stranda, for å så opp til hotellet igjen og vorshet til 1 tia før vi så gikk til byen og møtte strømmer av skandinaviske jenter og koste oss.. Masse norske og svenske (britene har egne strøk hvor de sloss og herjer). Norske barer og god steming uansett hvor du er! Vi var en guttegjeng på nesten 20 stk som reiste ned, og ingen har hatt en bedre ferie enn det! Sov på Royal Beach, mer ''familie hotell'', men var greit å få mulighet til et par timers søvn om natten å, + d lå 30 sek fra stranda:) Lenke til kommentar
ppaadd Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei:-) Dra til Kos, har hørt det er fett der nede. Jeg og mine super kjekke venniner skal dit i sommer ;-) fra 24 juli til 08 august. kom kom Lenke til kommentar
GossipGirl8 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ayia Napa er helt fantastisk! Dra dit Lenke til kommentar
gunnern Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dra til Magaluf dere...veldig bra sted, fantastisk bra uteliv, og mer enn nok å finne på... Hei.Vi er en guttegjeng på 5 stykker og har begynt planleggingen til sommerferien, men hvor drar vi? Vi er ute etter fest, skandinaviske jenter, jenter og fyll. Vi har sett litt på Magaluf, Ios og Kos. Er det noen steder dere anbefaller? Trenger tilbake meldinger fra dere som har vært på en lignende tur! Takker for alle svar Lenke til kommentar
morten91 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Vi er også en guttegjeng som skal til syden neste sommer. VEldig forskjellige meninger her ser jeg. har ett konkret spørsmål: Hvor mye koster halvliteren ute på bar i/på -Magaluf -Kos -Aya Napa -Rhodos Har vært i golden sands, og der lå den på 14-16kroner. Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vi er også en guttegjeng som skal til syden neste sommer. VEldig forskjellige meninger her ser jeg. har ett konkret spørsmål:Hvor mye koster halvliteren ute på bar i/på -Magaluf -Kos -Aya Napa -Rhodos Har vært i golden sands, og der lå den på 14-16kroner. Var i Sunny Beach ifjor, flere steder var halvliter til 1 leva. Som er 4kr. Drit billig og NYDELIG party sted. Skal tilbake neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå