kewell79 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 I know that many of you are excited to get your hands on the New Xbox Experience, which will go live all Xbox LIVE regions wide on November 19th. Well, we’re just as excited to as you are so I am happy to announce that I’ve been working on a little project that I think may interested you. LINK Lenke til kommentar
Jext Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Takker for tipset. Registrerte meg og håper jeg blir valgt ut! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 An object that you requested, or that was needed to process your request could not be found. Får bare den meldinga når jeg trykker på linken. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 An object that you requested, or that was needed to process your request could not be found. Får bare den meldinga når jeg trykker på linken. samme her Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 An object that you requested, or that was needed to process your request could not be found. Får bare den meldinga når jeg trykker på linken. samme her de fleste har det problemet ser det ut til Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Dette er nice. Fikk registrert meg tidlig. De sier de trenger deltagere fra ALLE xbox live regions, så det er håp for oss som bor i Norge! Det er bare å håpe man får dette. Spennende! edit: dobbelt nice Endret 25. oktober 2008 av PaulKemp Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da var det fullt ja! Ikke mulighet til å registrere seg lengre. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da var det fullt ja! Ikke mulighet til å registrere seg lengre. Har vært fullt siden i går kveld eller noe da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 irriterer meg at jeg er alltid forsent ute til sånne påmeldelser, beta o.l.. ALLTID! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har vært fullt siden i går kveld eller noe da. Se når første posten var da, fredag kl 0110 ble det lagt ut, og senere på dagen, altså lørdag sånn ca kl 1800 var det fullt. Det var jo en som kom inn kl 1600 på lørdag, så det kunne da umulig ha vært fullt siden 'i går kveld'. Jeg også fikk 'an object could not be found', men det var ikke det samme som at det var fullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå