Gå til innhold

Tom Clancy's EndWar første inntrykk? Hva syntes du?

Tehjoran

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bare lurte på hva dere syntes om EndWar.. for de som har prøvd Betaen.. Kan begyne med mine egne meninger..

1. Cam greiene er fuck'd

2. Voice commanden suger

3. Det går veeldig treigt å gi ordre

4. Dårlig grafikk..

5. Unitsa bare står å skyter på hverandre..

6. Dårlig lagd

7. Når Vehicles er ødelagt blir de en svart klump.. kansje litt røyk og brann på førsten..

8. Soldater blir hentet fra Slagmarken?

9. Når du ber helikoptre ta retreat så stikker dem bare noen meter bort og blir stående istedenfor å stikke til L.Z

Karakter: 2-

Det er hvertfall Min mening :)

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke enig og kjenner meg ikke igjen i alt engang du nevner, men tydeligvis du mislikte spillet.

hvorfor starte en tråd bare for å disse, og ikke heller bare la det være med at spillet ikke falt i smak hos deg og gå videre?

Og om du mener voice commanden ikke fungerer bør du bli bedre i engelsk, for den er det ikke noe galt med, og det er det beste man får anno 2008.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Det er mine meninger.. og jeg vil gjerne høre andres meninger også både possitive og negative.. Starter ejg en tråd bare for å disse? da tar du grundig feil.. Som sagt.. jeg vil høre andres meninger også.. Ikke alle som sikkert syntes Spillet var perfekt.. og Engelsken min er bra den.. ikkno feil med den.. Så det er voice commanden som IKKE funker ;)

Lenke til kommentar

Så sant.. Jeg hadde tenkt å kjøpe spillet og gledet meg utrolig.. Så prøvde jeg Betaen(Glad jeg gjorde, så jeg slapp å bruke bortkasta penger) og hadde ikke lyst på spillet mer.. Så prøvde jeg CoD: WaW betaen.. Fikk meg til å ombestemme meg.. (hadde tenkt å kjøpe EndWar å ikke Cod:WaW..)Så jeg kjøper heller CoD:WaW..

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke det var kjempe gøy selv heller, men voice command fungerer bedre enn forventet.

kamera kan man velge høyde på så man slipper å være trøkt i ræva på unitsen, selv om mange ikke virker å ha fått med seg dette.

Forventer vel nesten et valg om free roam kamera i fullversionen, og Theater of War kan bli verdt spillet alene.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke demoen var noe særlig bra. Nå prøvde jeg antagligvis ikke i mer enn 5 min (pleier aldri å klare å sette meg inn i en demo), men synes det hele var veldig uoversiktlig. Desverre så er headsettet mitt ødelagt(veit noen om et billig headset?), så jeg fikk ikke prøvd voice command. Men jeg vil gi det et nytt forsøk. Har veldig lyst på et strategispill som det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...