Anders Leipsland Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hva er DIN dårligste sjekketriks som faktisk har fungert?? <meg> hei, vil du pu|e? <jente> ok Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 JA faktisk så Fant meg og en kompis ut at hvis man prøvde seg med nok sleezy skjekke triks i gaten etter by'n så måtte det jo være en av 20 eller noe som bet på. Jaja var i byen i fylla og greier og gikk bort til jenter eg syntes var digg og bare pøste på med skjekke triks og flørtings og etter ca 6 jenter var det pinne meg en digg'en som falt for det. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 JA faktisk så Fant meg og en kompis ut at hvis man prøvde seg med nok sleezy skjekke triks i gaten etter by'n så måtte det jo være en av 20 eller noe som bet på. Jaja var i byen i fylla og greier og gikk bort til jenter eg syntes var digg og bare pøste på med skjekke triks og flørtings og etter ca 6 jenter var det pinne meg en digg'en som falt for det. Ble det noe på deg da eller ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Ja seff. Ellers så hadde jo det ikke vært vellykket. Dette var da 2 år siden og eg har nesten sluttet å skjekke på denne måten siden eg ofte kom i slåsskamp med gutter som var typene til damene noe eg ikke kunne vite Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Eller så er det jo bare å plukke ut den kveita som ser ut til og ikke kunne forvente seg og få med noen hjem - og gi ho en skikkelig overraskelse. <--- jubileumspost Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Ja seff. Ellers så hadde jo det ikke vært vellykket. Dette var da 2 år siden og eg har nesten sluttet å skjekke på denne måten siden eg ofte kom i slåsskamp med gutter som var typene til damene noe eg ikke kunne vite Hehe kjenner til den der..den er kip som f. Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg er i et fast forhold på 3. året nå, men en kompis og jeg spekulerte ut en del replikker jeg måtte teste ut på en venninne. "Du ser trett ut - skal jeg holde puppene dine?" - gikk ikke bra. "Skal jeg vise deg en tryllekunst? Vi drar hjem til meg og knuller, så forsvinner du etterpå?" - gikk, forståelig nok, heller ikke bra. jeg: "Er du vegetarianer?" hun (forbauset): "neeei??" jeg: "Da er det kanskje håp om å lure i deg et stykke kjøtt?" - denne funket faktisk! "Skal vi øve litt matte? Vi trekker fra klærne våre, deler beina dine og mulitpliserer oss!" - den funka fint, den også. Moralen er: skal du bruke sjekke"triks", bør du sørge for at de er meget humoristiske. De fleste kvinner faller vel neppe for en øldunstende, slevjete tulling som snøvler "Til å værre så shcempetjuch, schwetter du forbaschet lite!" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Moralen er: skal du bruke sjekke"triks", bør du sørge for at de er meget humoristiske. De fleste kvinner faller vel neppe for en øldunstende, slevjete tulling som snøvler "Til å værre så shcempetjuch, schwetter du forbaschet lite!"Amen to that brother! hehe humor kan skaffe deg det mest utrolige ting. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 "Gi meg fitta di, jeg vet du har". Ikke at jeg har brukt den, men har en harry kamerat som er glad i den, og han får seg noe.... .oO( Ikke at det er kvalitets jenter da ) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 "Hei! Fine Sko. Skal vi pule?" Ei veninne av meg sa hu ville gått på den... Synd hu har type... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Vell mine sjekketriks pleier uansett ikke og virke så mitt dårligste som har virket er vell egentlig mitt beste... Det beste var vell at jeg sa at jeg tenkte på damen hele tiden. (Var endel småsnakk i midten ,men det er ikke noe farlig) Det er jo også sant siden man tenker på damen når man sender meldingtlfsnakker IRL med henne da.. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Sjekketriks du kan bruke (hvis jenta har peil. på data,da) Du: "heeeey!" Henne:" ja,hva?" Du:" Du er så hot at kjøleribbe og vifte burde vært starndard på deg!" Hadde jeg vært jenta, hadde jeg tatt det som et kompliment! Eller et annet et:"Hey,du er jo like hot som en T-Bird!" Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Fant på ett dårlig skjekke triks idag: ta å si til en kvinne (eventuelt mann), kan jeg få kjenne på brystene dine, for å skjekke om du kansje har noen klumper som kan være brystkreft? hehe, den må testes ut kommer kansje med en tilbakemelding om det fungerte i morgen, viss jeg overlever da Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Mitt dårligste sjekktriks som faktisk fungerte (sent på en fredagskveld)var: "Jeg vedder på at jeg ikke får være med deg hjem!" Og jeg tapte veddemålet... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kan noen endre topic? Det irriterer meg noe inni granskauen at det står "din", og ikke "ditt". Prøver å overse det, men det er umulig. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kan noen endre topic? Det irriterer meg noe inni granskauen at det står "din", og ikke "ditt". Prøver å overse det, men det er umulig. Your wish has been granted. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kan noen endre topic? Det irriterer meg noe inni granskauen at det står "din", og ikke "ditt". Prøver å overse det, men det er umulig. Your wish has been granted. Tusen takk! Nå overlever jeg resten av dagen på forumet også. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 en stjålet skjekke triks: han: Gjorde det vondt? henne:gjorde vont hva? han: når du falt fra himmelen? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Put your hands down my pants, And Ill bet you feel nuts! En venn av meg tok bare: "Skal vi stikke bort i boblebadet å knulle?" Til en dame han aldri før hadde snakket med og det funka og hun var faktisk skikkelig fin. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 "Skal du ha en kongle?" Det er vel mitt dårligste.. men funka det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg