sedsberg Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Antageligvis lite marked pga. det er lite effekt man får ut av slikt. Like greit å kjøpe et 5.1 surround-anlegg fra f.eks. Creative eller Logitech da. Der er jo forsterkeren innebygd i subben så det eneste ekstra vil jo være volumkontrollen og strømledningen. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg kunne tenke meg et enkelt suround anlegg, ikke noen store greier men mer enn signalutgangene kan drive... Sendte mail til komplett.no nå med forespørsel om msi kortet skal tas inn hos dem, så får vi se... Og de hadde ingen planer om og ta inn kortet... Rart de ikke tror det er noe marked for slikt i norge... PCutstyr.no har forøvrig Msi Media Live inne, men 3.300,- er litt drøyt synes jeg... 5.1/7.1 hovedkortet/lydkortet heter (Media Live) Diva, det der er et (helt) annet produkt, en komplett HTPC/Barebone med hovedkort, strømforsyning, low-profile cpu-kjøler, dvd-brenner, osv. Da er muligens ikke 3300 spesiellt dyrt. http://www.msicomputer.com/product/p_spec....e&class=npc Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 My bad... Det hjalp jo muligens litt på prisen det ja... Hadde vært veldig aktuelt denne komboen om den hadde vært med forsterker delen og blueray spiller (og jeg så den før jeg bygde min maskin) Lurer meg fælt på om ikke det forsterker kortet kan kombineres med andre hk selv om msi sier det ikke går... Er det samme kobling på andre lyd kort? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Passer vel bare på det aktuelle MSI hovedkortet, siden det er litt spesiellt arrangement med 2 PCI-e spor på linje som benyttes. Tror ikke jeg har sett lignende som "standard" på noen andre hk'er Lenke til kommentar
kellogs123 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Finnes det lydkort som har integrert forsterker slik at jeg kan koble høytalere rett til pc'en? Da er Media Live Diva 5.1 lagt opp hos ps.no http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=162335&model= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå