FuJJi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Xboxen min klikka midt i en autosave på Fable 2 og nå får jeg ikke loada gamen. Hvorfor i helvette kunne de ikke ha laget en "load saved game" meny?? Uff hadde gleda meg så til det spillet. Men orker ikke å lage ny game når det samme kan skje igjen. Veit dette er whine tråd men ja... Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Xboxen min klikka midt i en autosave på Fable 2 og nå får jeg ikke loada gamen. Hvorfor i helvette kunne de ikke ha laget en "load saved game" meny?? Uff hadde gleda meg så til det spillet. Men orker ikke å lage ny game når det samme kan skje igjen. Veit dette er whine tråd men ja... Hadde ikke hatt noe å si om det var en load saved game meny, uansett. Selv om du saver manuelt fra menyen vil den overwrite autosaven, og en save som er korrupt funker ikke uansett. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Skriv det i en blogg i stedet. Dette er ikke en tråd du kan få seriøse svar til. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Forventa ikke seriøse svar. måtte bare si hvor surt det er. Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Alle spill bør ha muligheten til å save til en valgt savefil/plassering. Da kan man alternere mellom to eller flere saves, og om man opplever det samme som du har, slipper man i allefall å spille så veldig mye om igjen. Hadde en kjip opplevelse med Chrono Cross for mange år siden, fikk strømkutt midt under saving. Hadde bare 1 save-fil, og 30 timers spilling ble borte på et øyeblikk... Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg skjønner at de vil ha en save så du ikke kan loade etter at du har tatt et "valg" på spillet. Men det fungerer ikke! om du får strømbrudd eller at xboxen/spillet klikker så har du blitt rævkjørt. Aldri vært mer skuffa. gleda meg til å sitte i helga å spille fable 2. nå må jeg gjøre noe annet:( bah Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg skjønner at de vil ha en save så du ikke kan loade etter at du har tatt et "valg" på spillet. Men det fungerer ikke! om du får strømbrudd eller at xboxen/spillet klikker så har du blitt rævkjørt. Aldri vært mer skuffa. gleda meg til å sitte i helga å spille fable 2. nå må jeg gjøre noe annet:( bah Dead Space. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Trodde jeg kom på en smart ide som kunne hjelpe meg men neida... Tengte jeg skulle kopierer savegamen til dataen eller ekstern hardiscen hver gang jeg sava. men det funka ikke siden den bare "finner" haddiscen i xboxen når du skal prøve å kopiere... bah Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hihi...ja Xbøx er noe møkk du Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Guddbaj Fejbl. Jeg lo høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå