shadowano Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei Jeg har en webcam applikasjon som kan laste andre dll'er for å foreta endringer i framene. Hvis jeg ikke laster noen andre dll'er og avslutter programmet så frigis webcam streamen helt fint. Jeg benytter Monitor.Enter(this) og Exit(this) i OnNewFrame eventen min. Hvis jeg laster inn en dll og avslutter programmet så henger det bare, uten å avslutte webcam strømmen. Jeg ser at programmet henger når den prøver å kjøre en ny Monitor.Enter(this) når jeg skal avslutte webcam ressursene. noen som har tips til hva dette kan være? Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 hmmm... Det virker faktisk helt fint hvis jeg klikker øverst i venstre hjørne på rammen av skjermbildet og klikker close der, men ikke å klikke på det røde krysset på høyre side i skjermbildet. Kjøres ikke de samme eventene uansett, altså ingen forskjell på kryss og avslutt? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det høres med en gang ut som en tråd ikke avsluttes samtidig med programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå